Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Εσωτερική έρευνα για το IC 51 κ 53 απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ- Πρώτα στοιχεία

Σύμφωνα με πληροφορίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεξάγει έρευνα για το θέμα της καθυστέρησης των IC 51 και 53 προχτές, ενώ έχουν ζητηθεί οι αναφορές όλων των μηχανοδηγών.
Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι
το τρένο (ic 51) αναχώρησε απο τον Παλαιοφάρσαλο, έφτασε μέχρι τον Θαυμακό όπου και λόγω μηχανικής βλάβης ακινητοποιήθηκε.
Στο σημείο έσπευσε διπλή μηχανή έλξης απο τον Παλαιοφάρσαλο η οποία και απέσυρε την ΙC 51 στον Παλαιοφάρσαλο όπου και έγινε ΑΛΛΑΓΗ μηχανών.
Λόγω της καθυστέρησης έφτασε στον σταθμό η αμαξοστοιχία  53 στην οποία επιβιβάστηκαν οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας 51.
Για την αμαξοστοιχία 53 είχε αναχωρήσει η μηχανή εφεδρείας απο το Λιανοκλάδι η οποία μπήκε επικεφαλής στον Παλαιοφάρσαλο.
Ωστόσο
Η αμαξοστοιχία 53 ακινητοποιήθηκε στην περιοχή του Ξυνία για πάνω απο 45 λεπτά καθώς εκεί ανέβαινε η αμαξοστοιχία 50  και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να γίνει διασταύρωση γιατί δεν γυρνούσαν τα "κλειδιά."
Νέα καθυστέρηση.
Μετά την διασταύρωση η αμαξοστοιχία 53 εκκινεί και σταματά στην περιοχή της Καλιπεύκης απο μηχανική βλάβη. Δίνεται νέα εντολή και εκκινεί μηχανή απο τον Παλαιοφάρσαλο για να ενισχύσει την 53 ενώ με το 52 στέλνετε ΚΑΙ άλλη Δ/Η να ενισχύσει τον ορεινό όγκο η οποία σπεύδει ΚΑΙ αυτή για το 53!
Και το θέμα έχει και συνέχεια.
Η έρευνα συνεχίζεται και το στέκι θα περιγράψει -ως οφείλει- όλη την διαδικασία ενημερώνοντας τον σιδηροδρομικό κόσμο.
Το βράδυ της κακοκαιρίας τα εμπορικά κινήθηκαν ΚΑΝΟΝΙΚΑ στον ορεινό όγκο όπως και οι αμαξοστοιχίες 600 και 601 (των οποίων έχουν ζητηθεί οι ώρες διέλευσης απο πολλά σημεία).
Οι συνάδελφοι οι οποίοι ήταν σε βάρδια επιφυλακής, λειτούργησαν με επαγγελματισμό. Μηχανές φύγανε απο το Λιανοκλάδι και τον Παλαιοφάρσαλο για ενίσχυση.

Το τι έφταιξε το 51 -μαζί με το 53 - έφτασε στο Λιανοκλάδι με 4 μηχανές στην σύνθεση του τις απογευματινές ώρες είναι αντικείμενο της έρευνας.
Οι συνάδελφοι μας υπερέβαλαν εαυτόν. Και όσοι ήταν στα τρένα και όσοι συντόνιζαν την κατάσταση.
Ίσως λέμε εμείς, έφταιγε ο συντονισμός, που δεν βρήκε άλλες 2.
Για να είναι οι μηχανές παραπάνω απο τα βαγόνια σε μια σύνθεση ΙnterCity.
Φυσικά με τον ίδιο καιρό και χωρίς να χρειαστεί αλλαγή μηχανής το Inter City 50 διέσχισε τον Ορεινό Όγκο με προβλήματα,αλλά τον διέσχισε.Aυτή η Δ/Η άντεξε.
Άρα θα σκεφτεί κάποιος αφελής,δεν ήταν θέμα εκχιονισμού.
Ίσως όμως και ήταν.
Η έρευνα θα δείξει τι έχει συμβεί.

To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

3 σχόλια:

  1. Είναι απλό.Το InterCity 50 φόραγε αλυσίδες και έτσι δεν εμφανίστηκε ο Superman να περπατήσει 100 μέτρα για να το σπρώξει.Είχαν βάλει αλυσίδες,αλήθεια λέω.Τους σταμάτησε η Τροχαία και με εντολή απο τον πλάτανο,βάλανε αλυσίδες στους τροχούς.
    Αν συνεχίσετε να γράφετε,θα κλάψει πολύς κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Ξυνια δεν γυρνουσαν τα κλειδια στον Παρνασσο εβρεχε
    στη Λιλαια χιονιζε, ο θεος και τα θεοπουλα θυμωμενα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφήστε τις έρευνες να σας πω εγώ ποιός φταίει:
    Οι γερμανοτσολιάδες που πήρανε τις μίζες για να αγοράσουμε γερμανικές "κατσαρόλες".
    ADtranz > ΕΚΤΟΣ
    H/A > ΕΚΤΟΣ
    Desiro > ΕΚΤΟΣ
    MLW > ...?

    Οι MLW είναι 50 ετών και δε χαμπαριάζουν ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ συνάδελφοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή