Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

10 μέρες μετά...Γιατί η Oμοσπονδία δεν δημοσιεύει το εξώδικο προς τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ;


10 μέρες έχουν περάσει απο την ημέρα που η πλειοψηφία αυτής της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κοινοποίησε εξώδικο στον Πρόεδρο του Σωματείου μας, Γενιδούνια Κώστα. Παρά τις 2 επιστολές του συναδέλφου προς αυτήν την Ομοσπονδία, η ηγεσία της 
αρνείται να δημοσιεύσει το εξώδικο που απέστειλε σε εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της, σε μια κίνηση -αποστολή εξώδικου- που ξεπερνά ίσως ακόμα και τα στενά όρια της νομιμότητας και του Καταστατικού της.

Ο συνάδελφος Γενιδούνιας έχει στείλει 2 επιστολές στην Ομοσπονδία, απαιτώντας εγγράφως να δημοσιευτούν, ωστόσο για λόγους που θα πρέπει να εξηγήσει το Προεδρείο της, αυτές παραμένουν στο συρτάρι της.
Είναι απαράδεκτο, η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας, να κοινοποιεί εξώδικα σε εκλεγμένα μέλη του Διοικητικού της Συμβουλίου και να μην τα δίνει στην δημοσιότητα.
Εγείρονται πλέον σοβαρά ερωτήματα για το σκοτάδι που θέλει να επιβάλει η πλειοψηφία αυτής της Ομοσπονδίας γύρω απο ζητήματα που άπτονται της λειτουργίας της, επιτρέποντας (ή προτρέποντας;) μάλιστα σε γνωστούς παπαγάλους να καλλιεργούν κλίμα ότι δήθεν ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ έχει ...σιωπήσει ή φοβηθεί κάτι μετά το εξώδικο της πλειοψηφίας της ΠΟΣ.
Το στέκι έχει στην διάθεση του όλο το υλικό, ωστόσο ρητή είναι η κατεύθυνση του συναδέλφου Γενιδούνια ότι εφόσον η πλειοψηφία της ΠΟΣ ξεκίνησε την διαμάχη με αυτόν τον τρόπο, οφείλει και να ενημερώσει άμεσα τους σιδηροδρομικούς και να μην κρύβεται εδώ και 10 μέρες,αρνούμενη την δημοσίευση τόσο του εξωδίκου, όσο και των 2 επιστολών που έλαβε.
Σημειώνουμε ότι ακόμα 4 μέλη του ΔΣ της ΠΟΣ με επιστολές τους, απάντησαν στην πλειοψηφία αυτής της Ομοσπονδίας εγείροντας ζητήματα γύρω απο την λειτουργία της, ωστόσο ούτε αυτές τις επιστολές έχει δημοσιεύσει μέχρι σήμερα η πλειοψηφία αυτής της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Μάλιστα την επόμενη Τετάρτη που συνεδριάζει το ΔΣ της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ο Πρόεδρος και Γ.Γραμματέας της (που σημειώνουμε ότι έχει να εμφανιστεί σε συνεδριάσεις 4-5 μήνες τώρα,για λόγους υγείας, αλλά ...υπογράφει εξώδικα εναντίον μελών του ΔΣ χωρίς να έχει καν επίγνωση του τι συμβαίνει στα Διοικητικά Συμβούλια) έχουν οριοθετήσει θέμα για άσκηση αγωγής της ΠΟΣ χωρίς να προσδιορίζουν σε τι αναφέρονται.
Πρόκειται για απαράδεκτες μεθοδεύσεις, μιας συγκεκριμένης παρέας ανθρώπων, που θεωρούν ίσως την παρουσία τους στην ηγεσία της ΠΟΣ ως μορφή "εξουσίας" που πλειοψηφικά μπορεί να κινείται οποτε επιθυμεί και με προσωπικές αποφάσεις, εκτός των ορίων του Καταστατικού και των αρμοδιοτήτων της. 
Πλέον όμως υπάρχει και η ατομική ευθύνη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για όσα απαράδεκτα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια και με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν σε διάλυση το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο,επειδή ορισμένοι συνδικαλιστές δεν αντέχουν την κριτική.

Την ίδια ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά, τα Πρωτοβάθμια Σωματεία έχουν αναλάβει στον ΟΣΕ (ΠΕΣΟΣΕ) όπως είδαμε και χτες, τον ρόλο της ΠΟΣ ακόμα και στην διαπραγμάτευση της νέας ΣΣΕ - που μάλλον έχει ξεπεράσει και το τρίμηνο της μετενέργειας-.
Και θυμίζουμε ότι κάποιοι επιθυμούσαν αυτή η ΠΟΣ να διαπραγματευτεί ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που πλέον βρίσκεται σε καθεστώς ιδιωτικού τομέα! Όταν Πρωτοβάθμια Σωματεία λύνουν ακόμα και ζητήματα ΣΣΕ στον δημόσιο ΟΣΕ (Και όχι η ανύπάρκτη συνδικαλιστικά πλειοψηφία της ΠΟΣ).
Η συνδικαλιστική ανυπαρξία αυτής της ηγεσίας της ΠΟΣ είναι όχι μόνο προφανής στον σιδηροδρομικό κόσμο, αλλά και επικίνδυνη για τα συμφέροντα του.
Η γνωστή παρέα της Κάνιγγος, αντι να ασχολείται με τα σοβαρά θέματα των σιδηροδρομικών, λίγους μήνες πριν και την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ ασχολείται με την αποστολή εξωδίκων σε εκλεγμένα μέλη του ΔΣ της, επειδή αυτά δεν συμφωνούν όχι μόνο με την τακτική της, αλλά πλέον και με την καθημερινή λειτουργία της Ομοσπονδίας. 
Είναι χαρακτηριστικό ότι,  ΜΟΝΟ τυχαίο δεν είναι ότι μετά το εξώδικο στον συνάδελφο Γενιδούνια η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας φέρνει ως θέμα συζητήσης ζήτημα γύρω απο  την λειτουργία της. 

Kλείνοντας εμείς θα πούμε το εξής.
Στην τελευταία του επιστολή στην ΠΟΣ, ο συνάδελφος Γενιδούνιας ΑΠΑΙΤΗΣΕ την παραίτηση του Προέδρου της Ομοσπονδίας, αν συντρέχουν πραγματικά τα όσα καταγγέλει σε αυτήν, εγείροντας θέμα για την προστασία των συμφερόντων τόσο της ΠΟΣ, όσο και των σιδηροδρομικών.
Αυτά για να μην έχουν αμφιβολία ορισμένοι, ότι το θέμα λιμνάζει ή ότι ο Πρόεδρος του Σωματείου μας,φοβήθηκε...το εξώδικο αυτής της πλειοψηφίας.

Γιατί όμως αυτό δεν δημοσιεύεται ; 
Έχει κρυφή ατζέντα η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών;
Ή μήπως θέλει να κρατά στο σκοτάδι τους σιδηροδρομικούς;

To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου