Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

Οι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑ.ΣΥ για τις εικόνες συνωστισμού στο Μετρό

 

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι

Είναι γεγονός ότι οι βανδαλισμοί που προκαλούνται σε συρμούς της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., δυσχεραίνουν το έργο του φορέα, αφού περιορίζεται η ήδη χαμηλή διαθεσιμότητα σε συρμούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα σπασίματα

των τζαμιών προκαλούνται από σημεία που βρίσκονται έξω από το επίγειο δίκτυο και αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι είναι δύσκολη η αποτροπή και η πρόληψη χωρίς τη συνδρομή της ΕΛ.ΑΣ. Μας προβληματίζει, όμως, το ότι προκαλούνται και άλλου είδους βανδαλισμοί (γκράφιτι), οι οποίοι γίνονται σε σημεία εναπόθεσης των τραίνων μέσα στους προστατευμένους χώρους (αμαξοστάσια, επίσταθμοι,αποβάθρες, π.χ., Δ. Πλακεντίας, Μοναστηράκι, Άγ. Δημήτριος, Εθν. Άμυνα κ.ά.), η αφαίρεση τζαμιών μέσα από το χώρο των βαγονιών (την περίοδο του lock down), οι οποίοι επίσης, περιορίζουν τη διαθεσιμότητα σε τροχαίο υλικό. 

Το παράδοξο είναι ότι παρόλο που η ΣΤΑ.ΣΥ. έχει αναθέσει τη φύλαξη σε εταιρείες με εξειδίκευση σε αυτό το αντικείμενο, από τον αριθμό των περιστατικών – που δεν αφορούν στον τελευταίο μήνα και μόνο – συμπεραίνουμε ότι υπάρχει μια δυσκολία στην αποτροπή και μία εν γένει μετατόπιση των σημείων και των ωρών που πραγματοποιούνται οι εισβολές στις Γραμμές 1, 2 & 3. 

Καλούμε τη Διοίκηση να ενσκήψει στο τεράστιο αυτό πρόβλημα, όχι μόνο επισημαίνοντας την «αιτία του κακού» καταλογίζοντας τις ευθύνες αλλά δίνοντας λύσεις και κατευθύνσεις που θα εξασφαλίζουν – αν όχι το μηδενισμό – τουλάχιστον τον περιορισμό των φαινομένων αυτών. 

Οι συνθήκες που ζούμε είναι πρωτόγνωρες. Αν και έχουν περάσει κάποιοι μήνες από τα πρώτα μέτρα ενάντια στην εξάπλωση και διασπορά της νόσου, από τα στοιχεία προκύπτει ότι βρισκόμαστε μπροστά σε δεδομένα τα οποία οδηγούν σε αποφάσεις για εκ νέου προσπάθεια περιορισμού των κρουσμάτων. Είναι γνωστό πλέον ότι η έλλειψη προσωπικού, δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία των ΜΜΜ. Είναι γνωστό ότι υπάρχουν ανάγκες που αφορούν στη στελέχωση ειδικοτήτων τόσο στο πεδίο της Λειτουργίας όσο και στον κλάδο της Συντήρησης.

Παρά ταύτα, επειδή η τηλεργασία δεν εφαρμόζεται σε πεδία σαν τα ως άνω, αφού τα τραίνα είναι αδύνατον να οδηγηθούν ή να συντηρηθούν εξ αποστάσεως και από το σπίτι, φρονούμε ότι η Διοίκηση οφείλει να ασχολείται με τα ουσιώδη που θα κινούνται προς την κατεύθυνση της βελτίωσης του συγκοινωνιακού έργου, της έμπρακτης ανταμοιβής αυτών που εργάζονται ακόμα και μέσα σε τέτοιες συνθήκες, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν εξαρτώνται από το ξήλωμα των σταχτοδοχείων και την ηλεκτρονική καταγραφή προσέλευσης/αποχώρησης του προσωπικού της κίνησης.

Το ζητούμενο σε τέτοιου είδους εταιρείες, ιδιαίτερα σ’ αυτές τις εποχές, είναι η σωστή αποτύπωση δεικτών παραγωγικότητας και όχι η απλή καταγραφή παραγωγής . μία από τις κύριες παθογένειες που ταλανίζουν την ελληνική οικονομία!

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΚΟΥΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου