Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

Το υπουργείο Μεταφορών αναβαθμίζει την προσοχή του στις εμπορευματικές μεταφορές / logistics

 

Aναβαθμίζει την προσοχή του στις εμπορευματικές μεταφορές / logistics το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.Στην τοποθέτηση του, στο συνέδριο του Economist, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής αναφέρθηκε στις προσπάθειες
ενίσχυσης της Ελλάδας στις εμπορευματικές μεταφορές / logistics, τις πολυμορφικές (intermodal) μεταφορές και τη διασυνδεσιμότητα (interconnectivity).

Μάλιστα, εκτίμησε ότι η Ελλάδα μπορεί να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο hub της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου, αναπτύσσοντας τους δύο πυλώνες της κυβερνητικής πολιτικής.Ο πρώτος πυλώνας αφορά σε ένα πλάνο έργων, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ. Η κυβέρνηση, όπως τόνισε ο υπουργός, ξεμπλοκάρει εμβληματικά έργα, όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι και τον ΒΟΑΚ, το Πάτρα – Πύργος και την ολοκλήρωση του νότιου τμήματος του Ε65.

Σημείωσε ότι ταυτόχρονα προχωρά και σε νέα έργα: Τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, το βόρειο τμήμα του Ε65 και τη νέα Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης (το γνωστό Flyover).

Στη συνέχεια, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στην ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών και την αναβάθμιση της Ελλάδας στο χώρο των logistics.


Επισήμανε ότι η ταχεία διασύνδεση Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης – Μαύρης Θάλασσας μπορεί να αναβαθμίσει στρατηγικά όλη τη Βόρεια Ελλάδα.

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε τη σημασία της διασύνδεσης του λιμένα Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία οδό, ενός έργου ύψους 70 εκ. ευρώ, το οποίο θα αυξήσει σημαντικά τις δυνατότητες συνδυασμένων μεταφορών, αλλά και τη συνολική ανταγωνιστικότητα του λιμένα της συμπρωτεύουσας.

Παράλληλα, με στόχο πάντα την ανάπτυξη και βέλτιστη αξιοποίηση του λιμένα της Θεσσαλονίκης, υπάρχουν σημαντικές εξελίξεις αναφορικά με το έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα του λιμένα, προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ, που θα αναδείξει το λιμάνι σε νέο μεταφορικό κόμβο για την Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Βαλκανική.Ο κ. Καραμανλής, τέλος, επεσήμανε την σημασία αξιοποίησης των 23 περιφερειακών αεροδρομίων μέσα από το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών που περιλαμβάνει έργα για την ασφάλεια του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης και των εναέριων λειτουργιών, καθώς και την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης.

Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε πως «τα έργα της επόμενης 15ετιας έχουν να κάνουν πρωτίστως με την ανάπτυξη των σιδηροδρόμων, την ηλεκτροκίνηση και τον χώρο των logistics».

Σχολιάζοντας τις χθεσινές δηλώσεις του υπουργού, στελέχη του ευρύτερου κλάδου των εμπορευματικών μεταφορών υποστήριζαν ότι για την – ουσιαστική – ανάπτυξη του κλάδου στην Ελλάδα χρειάζονται τα ακόλουθα:

-Βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου / ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων,

-Επαρκείς συνδέσεις του ΟΣΕ με ΒΙΠΕ και τα μεγάλα λιμάνια,

-Δημιουργία του Θριασίου Ε/Κ,

-Προσέλκυση εταιρειών για δημιουργία εγκαταστάσεων / λειτουργιών μεταποίησης, συναρμολόγησης, κ.α.

-Δημιουργία / συμπράξεις μεγάλων ελληνικών μεταφορικών εταιρειών / logistics,

-Ενιαία εξωστρέφεια του κλάδου στο εξωτερικό.


www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου