Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Η αλήθεια για τις μόνιμα βεβλαμένες και αφύλακτες ΑΣΙΔ

 Σημαντικό ζήτημα προκύπτει  για τις αφύλακτες και μη λειτουργούσες ΑΣΙΔ σε όλη την Επικράτεια. Όσοι  ανέφεραν ότι τα τρένα μπορούν να διέρχονται απο τις μόνιμα αφύλακτες και μη λειτουργούσες ΑΣΙΔ , με ....σφυρίγματα και
περιορισμένη ταχύτητα,  φέρνουν στο προσκήνιο ένα θέμα που καίει κυριολεκτικά καθώς τα καθημερινά δημοσιεύματα για την κατάσταση στις διαβάσεις ακόμα και μέσα στην Αθήνα προκαλούν -τουλάχιστο-  σοβαρό  προβληματισμό. 

Το λέμε ξεκάθαρα. Θα περιμέναμε μεγαλύτερη προσοχή από τους υπεύθυνους στο ζήτημα που αφορά την ασφάλεια κυκλοφορίας.

Όλοι γνωρίζουν ότι η υποχρέωση αποκατάστασης της δυσλειτουργίας και φύλαξης των βεβλαμμένων ΑΣΙΔ είναι υποχρέωση του Δ.Υ., δηλαδή του ΟΣΕ. 

Ο  Γενικός Κανονισμός Κινήσεως Κανονισμός Σημάτων αναφέρει ότι  o Σταθμάρχης όταν ειδοποιείται για ανωμαλία σε ΑΣΙΔ «…ενημερώνει αμέσως τον αρμόδιο τεχνίτη ΤΗΕ και το τμήμα ΤΗΕ για την αποκατάσταση της ανωμαλίας καθώς και τον αρμόδιο αρχιεργάτη και το τμήμα γραμμής για την άμεση προσωρινή φύλαξη της υπόψη ΑΣΙΔ", ενώ συμπληρώνει σε άλλο σημείο ότι "o  Αρχιεργάτης αμέσως μετά την εξασφάλιση της ΙΔ, ειδοποιεί σχετικά με τηλεγράφημα τους σε υπηρεσία σταθμούς που βρίσκονται και από τις δυο πλευρές της διαβάσεως.. ».

Τώρα αν οι υπεύθυνοι, θέλουν να πείσουν εμάς  τους σιδηροδρομικούς, ότι με τον όρο "Αμέσως" και "άμεση προσωρινή φύλαξη"  ο Νομοθέτης αναφέρει ότι η φύλαξη θα παραπέμπετε στο απροσδιόριστο μέλλον  και τα τρένα θα κυκλοφορούν με ...σφυρίγματα απο τις ΑΣΙΔ, είναι κάτι που το αφήνουμε στην κρίση των  εργαζόμενων επί των αμαξοστοιχιών.

Αναρωτιόμαστε όμως τι εννοεί  ο ΟΣΕ όταν αναγράφει ότι "Προϋπόθεση των παραπάνω ενεργειών που προβλέπονται στον Γ.Κ.Κ. είναι η επάνδρωση των αμαξοστοιχιών με τον κατάλληλο αριθμό προσωπικού, που αποτελεί αρμοδιότητα της εταιρείας Hellenic Train".

Επιχειρεί έμμεσα να μεταβιβάσει την ευθύνη της φύλαξης των μη λειτουργουσών και βεβλημένων ΑΣΙΔ στο προσωπικό κίνησης της Hellenic, θέτοντας ζήτημα για την περαιτέρω επάνδρωση των αμαξοστοιχιών της Hellenic Train με προσωπικό κίνησης σε  περιοχές με προβλήματα σε δεκάδες ΑΣΙΔ ; (Θράκη - Σέρρες). 

Θα περιμένουμε και την άποψη των συναδέλφων του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ επί του θέματος καθώς αναπαρήγαγαν τις θέσεις του ΟΣΕ, χωρίς ίσως να έχουν διαβάσει το περιεχόμενο τους.

 Όπως ασφαλώς και τις θέσεις της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Θυμίζουμε ότι η Hellenic εξαιτίας του προβλήματος με τις μη λειτουργούσες και βεβλαμένες ΑΣΙΔ έχει προσωρινά (όπως ανέφερε στα συνδικάτα)  τοποθετήσει ....εποχούμενους φύλακες στις αμαξοστοιχίες προς Σέρρες, διαδικασία  που προκαλεί όμως σοβαρές καθυστερήσεις στα δρομολόγια. 

Αν κάποιος-κάποιοι  συμφωνούν στο να επεκταθεί αυτή η διαδικασία με την ενίσχυση του προσωπικού επί των αμαξοστοιχιών, ώστε να εξασφαλίζουν τις αφύλακτες και μη λειτουργούσες ΑΣΙΔ,  μπορεί να το προτείνει.

Και να αναλάβει και την ευθύνη φυσικά. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου