Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

Ασχολείται κανείς με το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;

 Διακαής και διαχρονικός παραμένει ο καημός  του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το στέκι της έλξης. Να  υπενθυμίσουμε στους αξιαγάπητους συναδέλφους μας , ότι κανείς δεν ασχολείται πλέον μαζί τους. Απο την ημέρα που

συνυπέγραψαν φαρδιά πλατιά την ΣΣΕ του 2018 και του 2020 και  τα μισθολογικά κλιμάκια αυτής, αποδεχόμενοι όσα κατήγγειλαν με πύρινους λόγους -και με τον συνάδελφο  Κιουτσούκη στην διαπραγματευτική τους ομάδα μάλιστα- μας είναι παντελώς αδιάφορη η  -ανύπαρκτη- δράση τους . 

Τα τάρταρα που πήγε ο κλάδος των μηχανοδηγών, φάνηκαν απο την αγωνιώδη του ΣΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσπάθεια, να τα πλησιάσει  απο το 2018.

Αντιλαμβανόμαστε ωστόσο  ότι σήμερα στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατήγγειλαν την αγορά VOLVO απο την ΓΣΕΕ, για την οποία είχε αναφερθεί -όχι  το στέκι της έλξης- αλλά δημοσίευμα του bankingnews.gr  του 2018. 

Εδώ το link  > 

https://www.bankingnews.gr/oikonomia/articles/357255/litothta-aytokinhta-polyteleias-volvo-x40-cross-se-7-melh-toy-proedreioy-ths-gsee

Τώρα αναφορικά με τα όσα γράφει η "πένα"  του ΣΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το ότι ο  πρώην Γενικός Γραμματέας στην ΓΣΕΕ συναδέλφος Κιουτσούκης  έχασε την θέση του,  επειδή ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ η πλειοψηφία  της ΓΣΕΕ αποφάσισε να ψηφίσει άλλο πρόσωπο για αυτή, δεν έχουμε  να πούμε τίποτα παραπάνω απο το ότι στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ αυτά συμβαίνουν. 

Ευχόμαστε στον συνάδελφο Κιουτσούκη να παραμείνει μέχρι το 2026  και να διεκδικήσει την επάνοδο του στον θώκο στο επόμενο συνέδριο της  ΓΣΕΕ και αν προβλέπεται τότε να ξαναπάρει όχι μόνο το Volvo (αν δεν έχει σήμερα αυτοκίνητο ως εκλεγμένος στην  ΓΣΕΕ) αλλά  και το Γραφείο του Γενικού Γραμματέα της Συνομοσπονδίας ή ακόμα και αυτό του Προέδρου (Ο Νικόλας είναι τεράστιος συνδικαλιστής  και το ξέρουμε).

Απλά, ο συνάδελφος  Κιουτσούκης όχι μόνο  δεν κατάφερε να εκλεγεί Γενικός Γραμματέας στην ΓΣΕΕ το 2023, αλλά μετά το 2015 η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών δεν είναι πρώτη σε κανένα απο τα   3 στα 4 μεγάλα συνδικάτα  στον σιδηρόδρομο, συνδικάτα που αριθμούν πάνω απο 1400 μέλη (ΠΕΠΕ-ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Σωματείο Εργαζομένων ΟΣΕ).

Μόνο στο ΣΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα κατάφερε η ΔΑΚΕ και αυτό σε κοινό ψηφοδέλτιο με την ΠΑΣΚΕ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Το γινάτι βγάζει μάτι, όπως και ο καημός. Κακό πράγμα  η εμπάθεια. Όπως και η αχαριστία είναι μεγάλο αμάρτημα. Αν δεν ήταν ο υπερήλικας το 2019 κάποιος θα έψαχνε -ακόμα- τρόπο να μπεί στο τότε συνέδριο της ΓΣΕΕ ως αντιπρόσωπος. Αλλά αυτά έχει η ζωή. Τα έφερε έτσι και το 2023 μάλλον κατάλαβε το λάθος και επανόρθωσε. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου