Στις 24 Μαΐου, η κυβέρνηση Μητσοτάκη προώθησε στις Βρυξέλλες το προσχέδιο αλλαγών που απαιτεί η Κομισιόν από όλα τα κράτη – μέλη της ΕΕ για το Ταμείο ανάκαμψης, στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής των αρχικών σχεδιασμών που επιβάλλει το νέο ενεργειακό τοπίο εξαιτίας της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.
Ανάμεσα στις αλλαγές που πρότεινε η απελθούσα κυβέρνηση εντοπίζεται το πεδίο που αφορά την «οργανωτική μεταρρύθμιση στον τομέα των σιδηροδρόμων». Σε αυτό το πεδίο, λοιπόν, εξαλείφεται η εξής πρόταση: «Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) θα αναπτυχθεί πλήρως στο κεντρικό δίκτυο ΠΑΘΕ». Παρενθετικά, απαρτίζεται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (ETCS) και το Παγκόσμιο Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους (GSM-R).
Επιπλέον, στην κατηγορία που σχετίζεται με τις «παρεμβάσεις για την αναβάθμιση και αναδιάταξη του συστήματος και της υποδομής του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου», η οποία έχει να κάνει με βελτίωση «της υφιστάμενης σιδηροδρομικής υποδομής, των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών, της ηλεκτροκίνησης και άλλων εγκαταστάσεων», αφαιρούνται τα τμήματα Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αεροδρόμιο Αθηνών – Κιάτο και παραμένει μόνο αυτό που αφορά το υποέργο Μακεδονία – Θράκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου