Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

Ευρεία σύσκεψη για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής. Πρόσκληση στους δήμους

 
Ευρεία σύσκεψη για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής αναμένεται να συγκαλέσει, το επόμενο διάστημα, το υπουργείο Μεταφορών


Του Φώτη Φωτεινού - www.metaforespress.gr

Στη σύσκεψη θα κληθούν οι δήμοι της ευρύτερης περιοχής, καθώς το έργο έχει τεράστια σημασία για την εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών τους. Στόχος του υπουργείου είναι η αποφυγή… μελλοντικών προβλημάτων, μόλις ξεκινήσουν οι κύριες εργασίες.

Το έργο αφορά στην κατασκευή νέου κλάδου προαστιακού σιδηρόδρομου από τα Άνω Λιόσια έως τα Μέγαρα, εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής προς Πελοπόννησο.

Η γραμμή αυτή θα εξυπηρετεί το εμπορευματικό έργο, τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ Ασπροπύργου και Ελευσίνας, ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη μετεπιβίβασης επιβατών στις γραμμές του υφιστάμενου δικτύου. Επίσης, η νέα γραμμή θα συνδέσει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο

Το συνολικό μήκος του νέου κλάδου του προαστιακού θα είναι 34,6 χλμ., και κατά τη λειτουργία του θα εξυπηρετεί – μεταξύ άλλων – τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα, τη Νέα Πέραμο και τα Μέγαρα, διασφαλίζοντας τη διασύνδεση των οικισμών της Δυτικής Αττικής μεταξύ τους.

Το τελικό έργο θα περιλαμβάνει ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, καθώς και τις απαιτούμενες διεπαφές με τη γραμμή υψηλών ταχυτήτων ΣΚΑ – Κιάτο, ενώ η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα της γραμμής θα είναι 80 km/h.

Τη σύμβαση του έργου μεταξύ του ΟΣΕ και του ανοδόχου, της ΜΕΤΚΑ υπέγραψαν, στα τέλη του 2023, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης και ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, Ντίνος Μπενρουμπή.

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 95.742.101,92 ευρώ χωρίς ΦΠΑ, με εκτίμηση αναθεώρησης 5.331.885,23 ευρώ και διάρκεια υλοποίησης τους 24 μήνες.

Το αντικείμενο του έργου

Όπως σημειώνεται, στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων:

* η κατασκευή της επιδομής γραμμής, κανονικού εύρους, με νέα υλικά,

* η κατασκευή υδραυλικών έργων για την αποστράγγιση της γραμμής,

* η κατασκευή νέων γεφυρών,

* η τοπική αποκατάσταση ισόπεδων διαβάσεων,

* η κατασκευή αποβαθρών και στεγάστρων στους σταθμούς,

* η αναπροσαρμογή των εξωτερικών χώρων στις απαιτήσεις ΑΜΕΑ,

* οι κατασκευές για την σήμανση και ασφάλιση των πάγιων εγκαταστάσεων,

* η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης με ETCS και τηλε-διοίκηση,

* οι εργασίες εγκατάστασης Πληροφοριακών Συστημάτων Σταθμών,

* οι πάσης φύσεως υποδομές για την εξυπηρέτηση των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου