Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025

ΠΕΠΕ : Προτείνει την αντικατάσταση (και όχι αναστολή) των δρομολογίων

Με σημερινή του επιστολή το Σωματείο Μηχανοδηγών προς την πολιτική ηγεσία,  προτείνει την αντικατάσταση των 2 δρομολογίων InterCity και όχι την αναστολή κυκλοφορίας τους. 
Διαβάζουμε : 

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ 

Εχθές Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου υπήρξε η ανακοίνωση του ΟΣΕ για την έναρξη των έργων στην περιοχή της Θεσσαλίας και την συνεπακόλουθη μείωση της χωριτικότητας σε τμήματα του δικτύου όπου εκτελούνται έργα αποκατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής. 

Μετά την ανακοίνωση του ΟΣΕ, η Hellenic Train έσπευσε να ανακοινώσει την αναστολή 2 δρομολογίων InterCity στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη από τα 4 που κυκλοφορούν σήμερα καθημερινά. Υπενθυμίζουμε ότι πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, κυκλοφορούσαν καθημερινά 7 ζεύγη δρομολογίων στον άξονα Αθήνα –Θεσσαλονίκη καθώς και  ένα ζεύγος δρομολογίων που συνέδεε την Αθήνα με την Καλαμπάκα, το οποίο καταργήθηκε μετά τις καταστροφικές πλημμύρες τον Σεπτέμβρη του 2023 στην περιοχή της Θεσσαλίας. 

Το Σωματείο μας-με αφορμή τις ανακοινώσεις του ΟΣΕ, αλλά και της Hellenic Train και στα πλαίσια της ετήσιας επιδότητησης της Hellenic Train από τον Κρατικό Προυπολογισμό- προτείνει όπως στην θέση των καταργούμενων  2 δρομολογίων InterCity και μέχρι την ολοκλήρωση των έργων, προστεθούν καθημερινά 2  δρομολόγια που θα συνδέουν την Αθήνα με το Λιανοκλάδι και θα εξυπηρετούν και τους ενδιάμεσους σταθμούς (Οινόη, Αλίαρτο, Θήβα, Λιβαδεία, Τιθορέα,Μώλο,  Λιανοκλάδι) και όπως ενισχυθεί ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης με 2 επιπλέον ζεύγη δρομολογίων.

Παράλληλα το Σωματείο μας επαναλαμβάνει,  ότι διαχρονικά  οι μηχανοδηγοί επιδιώκουν  την επαναλειτουργία όλων των περιφερειακών γραμμών και την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών. (για την Στυλίδα και την Φλώρινα υπάρχουν πληροφορίες ότι αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα στις επικοινωνίες και την υποδομή).

                  Βρισκόμαστε στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου