Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Γιατί δεν προχωρά η μαθητεία ;


Tο στέκι αναδεικνύει ένα θέμα που χρονίζει και αποδεικνύει περίτρανα την δυσλειτουργία των διοικητικών μηχανισμών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Τρία χρόνια έχουν περάσει από τότε που ολοκληρώθηκε η στατική εκπαίδευση των 15 ( 13 σήμερα έπειτα από την εθελοντική μετάταξη 2 συναδέλφων  )βοηθών μηχανοδηγών (ο όρος αυτός μάλιστα έχει πάψει να υφίσταται με τον νέο Νόμο 3911/2011 για την πιστοποίηση των μηχανοδηγών).Έκτοτε και ενώ έχουν επανειλημμένα γίνει αναφορές για την εκπαίδευση και πιστοποίηση των συναδέλφων και από την ΠΕΠΕ , το θέμα παραμένει στις καλένδες,  ξεπερνώντας κατά πολύ  το εύλογο διάστημα που θα χρειαζόταν για να εκπαιδευτούν και να πιστοποιηθούν οι 13 συνάδελφοι .
Το αποτέλεσμα αυτής της Διοικητικής ανεπάρκειας , είναι απόλυτα παραγωγικό προσωπικό να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλο το φάσμα της δραστηριότητας ! Και φυσικά  νέοι άνθρωποι να ταλαιπωρούνται από την γραφειοκρατία και την ανεπάρκεια Υπηρεσιακών Παραγόντων που νομίζουν ότι βρίσκονται στην δεκαετία του 80 όταν και για να γίνει κάποιος μηχανοδηγός χρειάζονταν χρόνια ολόκληρα(να θυμίσουμε εδώ ότι και η ΠΕΠΕ συμφώνησε με το πνεύμα του 3911 , θέτοντας θέμα εμπειρίας , εμπειρία όμως που διαθέτουν πλέον οι 13 συνάδελφοι) !!!! .
Εμείς αναδυκνείουμε το θέμα καθώς εργαζόμαστε και δίπλα στους συναδέλφους και θεωρούμε απαράδεκτη την οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση στην πιστοποίηση τους.
Ελπίζουμε να δοθεί άμεσα λύση .

3 σχόλια:

  1. Για ποιά μαθητεία μιλάμε που είναι όλοι αστέρια μηχανοδηγοί και μπορώ να πω με πλήρη κατάρτιση του αντικειμένου.
    Τόσο καιρό μαθητεία κάνουν και είναι μηχανοδηγοί ολοκληρωμένοι και με μεγάλη πείρα.
    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΡΕ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΟΥΝ ΤΑ ΒΑΦΤΙΣΙΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΡΕ!
    ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ή ΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά καιρούς άκουσα διάφορες δικαιολογίες για το τι συμβαίνει και δεν προχωράει η μαθητεία των 13 βοηθών.
    Το θέμα τέθηκε και ξανατέθηκε σε συνελεύσεις της ΠΕΠΕ, τέθηκε στον ΔΙΚΑΜ, τέθηκε στον Διευθύνοντα.
    Τέθηκε και ανεπίσημα και επίσημα.
    Που όμως κολλάει;
    Η εκπαίδευση των βοηθών με βάση τα λεγόμενα του ΔΙΚΑΜ θα ξεκίναγε μέσα στο 2011 καθώς ήταν τρίτη προτεραιότητα.

    Στην αρχή ήταν οι εκπαιδεύσεις των μηχανοδηγών που ήρθαν από τα μηχανοστάσια της Πελοποννήσου καθώς άλλαξαν τα δεδομένα και αφού πρώτα αρκετοί αναγκάστηκαν να ξεσπιτωθούν έπρεπε να προσαρμοστούν και στα δεδομένα του Προαστιακού.

    Στην συνέχεια ήταν οι εκπαιδεύσεις όσων μηχανοδηγών δεν είχαν εκπαιδευτεί σε ηλεκτράμαξες.

    Έπειτα θεωρήθηκε πιο άμεση ανάγκη να ξεκινήσει μαθητεία για τις σύραγγες.Μια μαθητεία που τελικά δεν ξεκίνησε στο παραπέντε και πήρε αναβολή.

    Πλησιάζοντας στο τέλος του 2011 πληροφορήθηκα ότι για να γίνει η εκπαίδευση πρέπει να περαστεί στον προυπολογισμό που γίνεται στο τέλος κάθε χρόνου για την επόμενη χρονιά.Κάτι που δεν είχε γίνει στο τέλος του 2010 για το 2011.
    Στην τελευταία επίσκεψη της ΠΕΠΕ που ξανατέθηκε το θέμα στον διευθύνοντα (άραγε πόσες φορές πρέπει να τεθεί;)ο Διευθύνοντας ήταν θετικός χωρίς όμως να δοθεί χρονικός ορίζοντας.
    ΟΛΟΙ τελικά είναι θετικοί...

    ΜΗΠΩΣ κάποιοι μας κοροιδεύουν;
    ΠΟΥ τελικά "κολλάει" η εκπαίδευση;
    Δεν υπάρχουν τα χρήματα ή η διάθεση στο να βρεθεί η λύση;

    Για όσους δεν γνωρίζουν, ανήκω στην ομάδα των 13 βοηθών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με το σχόλιο του glaykos.

    Είναι πραγματικά εξοργιστική η νοοτροπία των Διοικητικών Υπηρεσιών , που συνεχώς παραπέμπουν το θέμα στις καλένδες .Η δικαιολογία που υπήρχε για το θέμα των εκπαιδεύσεων των μηχανοδηγών δεν στέκεται πλέον.(είναι αλήθεια ότι υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στο ΜΑΙ , αφού μεγάλο μέρος του προσωπικού ήταν ανεκπαίδευτο σε τροχαίο υλικό , στην ηλεκτροκίνηση ακόμα και σε γραμμές λειτουργίας ).Αυτά όμως ξεπεράστηκαν (έχουν μείνει ελάχιστες εκκρεμότητες ).
    Ίσως και εμείς σαν Διοικητικό Συμβούλιο στην προσεχή συνεδρίαση στην Θεσσαλονίκη , να πρέπει να κινήσουμε και νομικά το θέμα .
    Ο ΔΙΚΑΜ που όταν είναι να στριμώξει τον κλάδο εκδίδει εγκυκλίους στο δευτερόλεπτο δεν μπορεί να προχωρήσει ένα θέμα που θα βοηθήσει τα μέγιστα και στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του μηχανοστασίου του ΜΑΙ .

    Και φυσικά ο Νίκος έχει δίκιο στο σχόλιο του σχετικά με την κοροϊδία που υφίστανται οι συνάδελφοι.

    Άμεσα λοιπόν να εργαστούμε για την επίλυση και αυτού του θέματος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή