Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Σύμβαση των J&P Aβαξ-ΑΕΓΕΚ-Intrakat με τον ΟΣΕ για νέο έργο

ΣΤΗΝ υπογραφή σύμβασης με την Eργα ΟΣΕ Α.Ε. για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής στην Πελοπόννησο, προϋπολογισμού 79,1 εκατ. ευρώ, προχώρησε η κοινοπραξία J&P Aβαξ - ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική - Intrakat.

Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται αναλυτικά ότι η σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από Χ.Θ. 73+135 έως Χ.Θ. 79+750 (80+493 ΝΣΓΥΤ), σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτίρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος) και Η/Μ οδικών έργων στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη», προϋπολογισμού 79,1 εκατ. ευρώ προ αναθεώρησης και ΦΠΑ υπεγράφη μεταξύ της Εργα ΟΣΕ Α.Ε. και της κοινοπραξίας J&P Αβαξ – ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική – Intrakat, στην οποία η J&P Αβαξ μετέχει με ποσοστό 33,34%. 

Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή της υποδομής τμήματος της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας μήκους περίπου 7 χλμ., καθώς και όλων των απαιτούμενων σιδηροδρομικών και οδικών έργων, του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου και των αντίστοιχων άνω και κάτω οδικών διαβάσεων, των έργων αποχέτευσης και αποστράγγισης όμβριων υδάτων, των μικρών τεχνικών έργων οδοποιίας και της αποκατάστασης του τοπικού αρδευτικού δικτύου. 

Το έργο περιλαμβάνει επίσης στο τμήμα από Κιάτο έως Ροδοδάφνη την κατασκευή των κτιρίων επιβατών, των αποβαθρών, των στεγάστρων, των υπόγειων διαβάσεων, των Η/Μ εγκαταστάσεων, τη διαμόρφωση των περιβαλλόντων χώρων των σιδηροδρομικών σταθμών Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και των σιδηροδρομικών στάσεων Ν. Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης, καθώς και τις Η/Μ εγκαταστάσεις ηλεκτροφωτισμού των οδικών διαβάσεων. 
Η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Και φωτοβολταϊκά στην J&P

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα στην εταιρία J&P ΑΒΑΞ κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός για την κατασκευή του φωτοβολταϊκού πάρκου της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη, ισχύος 50 μεγαβάτ. Πρόκειται συγκεκριμένα για δύο φωτοβολταϊκά ισχύος 39 και 11 MW που θα κατασκευαστούν σε έκταση 2.000 στρεμμάτων της ΔΕΗ, μέσα στο λιγνιτωρυχείο της Μεγαλόπολης.

Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα φωτοβολταϊκά πάρκα στην Ευρώπη, με ετήσια παραγωγή που αναμένεται να φθάσει τις 70.000.000 κιλοβατώρες, ποσότητα που αρκεί για να καλύψει την κατανάλωση του 20% των νοικοκυριών του Νομού Αρκαδίας. Η λειτουργία του σταθμού θα συμβάλει στην αποφυγή εκπομπής ρύπων διοξειδίου της άνθρακα κατά 70.000 τόνους ετησίως και διοξειδίου του θείου κατά 250 τόνους.

1 σχόλιο: