Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

«Φιλέτο» για τους ξένους η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η σύνδεση του Νέου Ικονίου με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου φέρνει πιο κοντά Ευρώπη και Ασία
Παιχνίδι για μεγάλους «παίκτες» της διεθνούς αγοράς των εμπορευματικών μεταφορών αποδεικνύεται η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το άνοιγμα της σιδηροδρομικής αγοράς της χώρας μας, καθώς σε λίγους μήνες, όταν θα συνδεθεί το λιμάνι του Ικονίου με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου, θα τεθούν οι προϋποθέσεις θεαματικής συντόμευσης των θαλάσσιων μεταφορών και αξιοποίησης του πλεονεκτήματος της Ελλάδας, δηλαδή της γεωγραφικής της θέσης στο σταυροδρόμι του εμπορίου.
Οπως πληροφορείται «Το Βήμα» μεγάλες σιδηροδρομικές εταιρίες της Ευρώπης περιμένουν να δοθεί το «πράσινο φως» στο business plan της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις υπηρεσίες Ανταγωνισμού της Ε.Ε., καθώς μόλις η επιχείρηση λάβει την ευρωπαϊκή άδεια, θα μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε ολόκληρη την κοινοτική επικράτεια. Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες, την κατάσταση έχουν βολιδοσκοπήσει και τελούν εν αναμονή οι Γαλλικοί, οι Γερμανικοί, οι Βελγικοί και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, αλλά και η COSCO, ενώ το άνοιγμα της αγοράς αναμένουν εγχώριοι όμιλοι, όπως η ΒΙΟΧΑΛΚΟ, αλλά και μικρότερες εταιρίες.
Μάλιστα, όπως μεταδίδουν διπλωματικές πηγές, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι, Deutsche Bahn (DB) φοβούνται ότι θα χάσουν τη μερίδα του λέοντος στο διαμετακομιστικό εμπόριο σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, εάν οι Κινέζοι της COSCO ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται και στον σιδηρόδρομο - άμεσα ή έμμεσα μέσω ενός operator - απ' ευθείας από τον Πειραιά, παρακάμπτοντας το λιμάνι του Αμβούργου, που τροφοδοτεί την ευρύτερη περιοχή.
Και αυτό διότι, η αποστολή των φορτίων μέσω του ελληνικού δικτύου θα εξοικονομούσε 15 ημέρες ταξίδι, θα άνοιγε τον δρόμο για τις αγορές του Νότου, θα γινόταν σε δύο ημέρες για την Κεντρική Ευρώπη και τρεις για τη Γερμανία και όλα αυτά στη μισή τιμή, με πολύ χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με το πλοίο.
Οπως εξηγούν οι ίδιοι κύκλοι, παρόμοια οφέλη θα είχε η χρήση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αλλά και η δραστηριοποίηση μέσω των λιμανιών της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας, το οποίο προγραμματίζεται να συνδεθεί με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Η σύνδεση του λιμένα του Νέου Ικονίου με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου Πεδίου θα έχει ολοκληρωθεί ως τον Ιούλιο.
Απομένει η στρώση της γραμμής, μήκους 17 χλμ., αφού όλα τα υπόλοιπα τεχνικά έργα έχουν ήδη γίνει.
Στο μεταξύ, εκκρεμεί η τύχη του εμπορευματικού κέντρου του Θριασίου, καθώς οι διεθνείς διαγωνισμοί που έκανε η ΓΑΙΑΟΣΕ για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή απέβησαν άκαρποι. Η εταιρεία έχει εισηγηθεί στο υπουργείο Υποδομών η έκταση να «σπάσει» σε μικρότερα τμήματα είτε να δοθεί με απ' ευθείας ανάθεση σε επενδυτή ή να παραχωρηθεί με διακρατική συμφωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου