Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Εκδόθηκε το ΦΕΚ για την ΕΕΣΣΤΥ -Ξεκινάει το ξεπούλημα , 610 τελικά οι εργαζόμενοι

Το στέκι της έλξης δημοσιεύει όλο το ΦΕΚ (1993/14.08) .
Κλικ εδώ  για να διαβάσετε  την απόφαση .
Άναψε “πράσινο” για την ιδιωτικοποίηση της πρώην τεχνικής βάσης του ΟΣΕ, της «Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού – ΕΕΣΣΤΥ».
 Σύμφωνα με το ΦΕΚ  , η εταιρεία “προικίζεται” με περιουσιακά στοιχεία 59,42 εκατ. ευρώ και προσωπικό 610 ατόμων.
Παράλληλα, η εταιρεία λαμβάνει την κυριότητα εκτάσεων
στα μηχανοστάσια 
Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Πατρών, Βόλου, Καλαμάτας, Αλεξανδρούπολης και Διακοπτού, ενώ της μεταφέρεται η σύμβαση της προγραμματισμένης προληπτικής συντήρησης (εργοστασιακής και μηχανοστασιακής), της έκτακτης επισκευής βλαβών, καθώς και της διαχείρισης διαθεσιμότητας τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με την ανωτέρω σύμβαση, η ΕΕΣΣΤΥ υπολογίζει σε ετήσια έσοδα μεταξύ 18-20 εκατ. ευρώ.

Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr


Όσον αφορά το προσωπικό, αυτό μεταφέρεται αυτοδικαίως στην ΕΕΣΣΤΥ, χωρίς άλλη διατύπωση ή γνωστοποίηση. Η προϋπηρεσία του μεταφερόμενου προσωπικού και τα εργασιακά του δικαιώματα αναγνωρίζονται από την ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 178/2002 περί προστασίας των δικαιωμάτων των εργαζομένων, σε περίπτωση μεταβίβασης επιχειρήσεων.
Στόχος η σύναψη συμβολαίων με σιδηροδρομικές εταιρείες των Βαλκανίων
Η ΕΕΣΣΤΥ (διευθύνων σύμβουλος Στέφανος Αγιάσογλου) πρόκειται να υπογράψει, πιθανότατα 10ετές συμβόλαιο για τη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη των βαγονιών που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι η σύναψη συμβολαίων και με σιδηροδρομικές εταιρείες γειτονικών χωρών, όπως Σερβία και Βουλγαρία.
Γι΄ αυτό το λόγο, η εταιρεία πρόκειται να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις που διαθέτει στη Βόρεια Ελλάδα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου Μεταφορών, ο ιδιώτης που θα εξαγοράσει την εταιρεία χρειάζεται να επενδύσει τουλάχιστον 50 εκατ. ευρώ σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό.
Αξίζει να αναφερθεί ότι χρόνιοι προμηθευτές του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,όπως η γαλλική Alstom και η γερμανική Siemens έχουν επιδείξει πρώιμο ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ. Ενδιαφέρον έχουν επιδείξει και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD), οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι θα διεκδικήσουν και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με ρωσικά μέσα ενημέρωσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτιμάται στα 30 εκατ. και η τεχνική βάση στα 10 εκατ.  
Η εταιρεία, όπως ορίζει το καταστατικό της, έχει τη δυνατότητα να παρέχει σε τρίτους υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής του τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ), ενώ θα εκμισθώνει και τροχαίο υλικό.
Η «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού» έλαβε ΦΕΚ ως ανώνυμη εταιρεία αρχές Μαρτίου, με μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατ. ευρώ και διάρκεια ζωής 99 έτη.

3 σχόλια:

  1. Eδώ το ΚΚΕ πούλησε τον 902 se off-shore της Κύπρου κ το ΠΑΜΕ δεν έκανε καμία διαμαρτυρία .(Προφανώς φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ και για αυτό ).
    Tι περιμένετε καλοκαιριάτικα .Την επανάσταση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρχετε η ωρα τους ,βλεπε γειτονικες χωρες Αιγυπτο,Συρια,Λυβιη,Τυνησια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πειράζει, εμείς στηρίζουμε την Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή