Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Μ. Χρυσοχοϊδης, σε 3,5 ώρες Αθήνα - Θεσσαλονίκη , 200 εμπορικά το μήνα απο Ικόνιο μόλις ολοκληρωθούν τα έργα υποδομής

Τι είπε στην ομιλία του για το κατατεθέν Νομοσχέδιο ο Υπουργός Υποδομών
Σε 3,5 ώρες Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τρένο
Ο σιδηροδρομικός άξονας της χώρας, από την Πάτρα μέχρι τη Κόρινθο κατασκευάζεται στο σύνολο του, με τρεις μεγάλες εργολαβίες, με την διάθεση  αυτή την στιγμή 1 δις ευρώ. Με τη διάτρηση της Όθρεως και του Καλλιδρόμου
ολοκληρώνεται σε δύο χρόνια ένας σύγχρονος σιδηροδρομικός άξονας, στον οποίο θα πραγματοποιείται η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με την επιβατική αμαξοστοιχία σε 3,5 ώρες. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Η μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα είναι οι νέες δραστηριότητες, που αναλαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΟΣΕ με την μεταφορά εμπορευμάτων από το Ικόνιο – από το λιμάνι δηλαδή του Πειραιά -  στα μεγάλα μεταφορικά κέντρα της Ευρώπης, στην Τσεχία, στην Ουγγαρία, όπου σήμερα υπό τις παρούσες συνθήκες εκτελούνται σαράντα δρομολόγια το μήνα της COSCO από τον Πειραιά προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη. Αύριο, όταν θα ολοκληρωθεί ο άξονας αυτός, τα δρομολόγια αυτά θα γίνουν διακόσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου