Πανικός έχει πιάσει σύμφωνα με την ΔΑΚΕ και τους γραφικούς συνοδοιπόρους του εργατοπατέρα-ακροδεξιού Κιουτσούκη, το ...στέκι της έλξης. Αυτός ο πανικός έχει αρχίσει απο το 2013 όταν ο γνωστός γραφικός
στον χώρο της έλξης, ανακάλυψε αυτήν την λέξη κάθε φορά που δίνονταν απαντήσεις στις κατά φαντασίαν αιτιάσεις του γύρω απο ζητήματα του κλάδου των μηχανοδηγών.
Πανικός, πανικός, πανικός απο το 2013 όταν οι μειώσεις μισθών ήταν καθημερινότητα, πανικός και το 2015 αφού η ΔΑΚΕ θα κέρδιζε τις εκλογές στο Σωματείο των μηχανοδηγών (και έψαχνε την ψήφο της), πανικός το 2018 όταν ήταν..ολοφάνερο ότι ο γραφικός είχε καταφέρει να ανατρέψει τις ισορροπίες στο Σωματείο αυτό (και τελικά έψαχνε και πάλι την ψήφο του), πανικός το 2019 για τους ίδιους λόγους (όταν δεν κατάφερνε να συγκροτήσει η ΔΑΚΕ ψηφοδέλτιο στους μηχανοδηγούς- εκεί κατάντησε), πανικός και τώρα επειδή...φτιάχνεται το "νέο" Σωματείο το οποίο θα...σαρώσει τους πάντες στο πέρασμα του!
Το "νέο" σωματείο, απο τα ίδια πρόσωπα της ΠΟΣ, που δεν κατάφεραν τίποτα εδώ και 2 χρόνια για τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το "νέο" σωματείο στο οποίο οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ στον σιδηρόδρομο που χαρακτήριζαν συνδικαλιστική συμμορία τους εκπροσώπους της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ στην ΓΣΕΕ, βρίσκονται αγκαλιασμένοι και θα κάνουν και κοινό αγώνα!
Είτε οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ στον σιδηρόδρομο (ΔΕΣΚ) δεν έχουν σχέση με αυτό, είτε κατά βάθος "την βρίσκουν" με τις ακροδεξιές μεθόδους της ΔΑΚΕ. Και μάλλον ισχύει το δεύτερο γιατί η ΔΕΣΚ και οι εκπρόσωποι της στην τεχνική βάση, έχουν εισάγει στην καθημερινότητα τους τις επιθέσεις επί προσωπικού για να δικαιολογήσουν την Κυβερνητική πολιτική και την συνδικαλιστική τους ανεπάρκεια.
Δεν ξέρουμε όμως ποιος είναι σε πανικό.
Αυτοί που στέλνουν sms σε εργαζόμενους απειλώντας τους ότι αν δεν γραφτούν στο "νέο" Σωματείο θα τους διαγράψουν απο την "παράταξη";
Αυτοί που βάζουν ακόμα και κομματικούς παράγοντες να παίρνουν τηλέφωνα για τον ίδιο σκοπό;
Ή ο γραφικός που ψάχνει συνδικαλιστική καρέκλα 15 χρόνια τώρα και θεωρεί πως θα του την δώσουν στο "νέο" Σωματείο;
Προφανώς και οι εκλογές για την εφορευτική επιτροπή δεν πήγαν καλά.
Όταν ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ αναγκάζεται να κατέβει στο εργοστάσιο Θεσσαλονίκης για να πείσει κόσμο να ψηφίσει και τελικά δεν καταφέρνει να πείσει ούτε το 1/2 του εργοστασίου και του μηχανοστασίου, μάλλον δεν πάνε καλά τα πράγματα για το "νέο" Σωματείο.
Ούτε 165 εργαζόμενοι δεν ήταν όσοι προσήλθαν στην κάλπη για την εφορευτική επιτροπή σε σύνολο 480 μελών (μαζί με μαθητές και πολλούς απο τους απολυμένους) που είχε παρουσιάσει το "νέο" Σωματείο.
Και έχουν επιστρατευτεί πλέον τα μεγάλα μέσα, που το ΠΑΜΕ τα χαρακτηρίζει ως "συνδικαλιστική μαφία" στην ΓΣΕΕ όταν αναφέρετε στο πως δημιουργούνται οι συσχετισμοί δυνάμεων εντός αυτής.
Προφανώς κάτι ξέρουν στο ΠΑΜΕ (Η ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών αρέσκεται μάλλον σε αυτές τις μεθόδους, αφού καμία σχέση δεν έχει τελικά με το ΠΑΜΕ).
Όσοι εργαζόμενοι όμως υποκύψουν σε αυτές τις μεθόδους, θα είναι αιχμάλωτοι τους για πολλά χρόνια.
Ας ρωτήσουν και τους παλιούς τεχνίτες. Ξέρουν να τους πουν.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών εκπροσωπείτε σήμερα στο διαδίκτυο απο ακροδεξιούς. Και όλοι οι ακροδεξιοί, αν τους ρωτήσετε αν αυτοί βρίσκονται πίσω απο το πληκτρολόγιο σαν "Μαύρες" κότες, αρνούνται κάθε σχέση... Γιατί ως ακροδεξιοί μπορούν μόνο στις σκιές να κινούνται.
Η Διοίκηση είχε πει οτι τέλος Ιουνίου θα μπορούσε να απαντήσει για τις επαναπροσλήψεις. Εσείς έχετε εικόνα γιατί δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο;
ΑπάντησηΔιαγραφή