Ο σιδηρόδρομος, ένα φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικό μέσο μεταφοράς, βιώνει την εγκατάλειψη. Τα έργα ανάταξης και συντήρησης στις γραμμές, για παράδειγμα της Πελοποννήσου και της Βόρειας Ελλάδας, όπως και τα δρομολόγια που έχουν «εκλείψει» από μεγάλες πόλεις, πρέπει να επανέλθουν. Ποιους εξυπηρετεί η κωλυσιεργία;
Ένα δικό μας σχόλιο
Προκαλεί πραγματικά λύπη η εικόνα του περιπτέρου του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη και στην ΔΕΘ χτες.
Σε μια ημέρα (Σάββατο) που αναμένεται κίνηση στον χώρο λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας, ο χώρος θύμιζε ότι και το σιδηροδρομικό δίκτυο. Εγκατάλειψη. Εγκαταλελειμμένο το περίπτερο, με κανένα στον χώρο μέχρι τουλάχιστο τις 3 το μεσημέρι.
Διαβάζοντας την Διαύγεια ωστόσο, βρήκαμε πολλές αποφάσεις για την οργάνωση του περιπτέρου. Δεν θέλουμε να συνεχίσουμε στο θέμα, ας προβληματιστούν οι υπεύθυνοι.
Δεν τιμά τον Οργανισμό η εικόνα που συνάντησαν όσοι βρέθηκαν το Σάββατο στην ΔΕΘ και μάλιστα σε μια χρονιά που έχει ονομαστεί "Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων 2021".
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Το σχόλιο του Νίκου Παππά σωστό, μόνο που δυστυχώς και όλα τα προηγούμενα χρόνια ακόμα και όταν ήταν στην Κυβέρνηση δεν είχε υπάρξει διαφορετική αντιμετώπιση στο θέμα των σιδηροδρομικών μεταφορών.
ΑπάντησηΔιαγραφή