ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στον σιδηροδρομικό κόσμο τους τόνους λάσπης που είχαν εκτοξευτεί το 2018 ενάντια στο επιχειρησιακό Σωματείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) καθώς και στο Σωματείο των Μηχανοδηγών, επειδή τότε αποφάσισαν να διαπραγματευτούν την επιχειρησιακή ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτόνομα, μη εξουσιοδοτώντας την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
4 χρόνια μετά, όσοι έριχναν τότε λάσπη κατηγορώντας τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για "διάσπαση" της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, υπογράφουν ακριβώς την ίδια πρακτική. Νομίζουνε ότι έχουν ξεχαστεί τα γραπτά τους και οι καταγγελίες τους.
Δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε την ίδια πρακτική. Έχουν κριθεί άλλωστε απο τους σιδηροδρομικούς.
Το ζητούμενο για αυτά τα πρόσωπα και τις παρατάξεις των ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ είναι το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων γύρω την ΣΣΕ στον ΟΣΕ καθώς και ότι αυτή η ενέργεια τους έγινε εν κρυπτώ (δεν ανακοινώθηκε ποτέ).
Τι όμως θα μπορούσαν να πουν, η ηγεσία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και οι εκπρόσωποι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ.
Ότι όσα κατήγγειλαν το 2018, τα εφαρμόζουν το 2022 κατά γράμμα;
Ότι στο εξώδικο του επιχειρησιακού Σωματείου για την ΣΣΕ στον ΟΣΕ, εμφανίζονται ως.... συμμετέχοντες στην διαπραγμάτευση, τα μέλη του Προεδρείου της Π.Ο.Σ. ;
O tempora, o mores...... Ή μήπως ΝΕΜΕΣΙΣ;
Ελπίζουμε τουλάχιστο, να καταφέρουν να πετύχουν μια Συλλογική Σύμβαση ανάλογη με αυτή που υπογράφηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2018.
Καλή επιτυχία ευχόμαστε στην διαπραγματευτική ομάδα του επιχειρησιακού Σωματείου (και όσων Σωματείων συμμετέχουν στην διαπραγμάτευση) και να θυμούνται ότι τίποτα ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ.
To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου