Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

Aλαλούμ στον Προαστιακό, επιθέσεις σε μηχανοδηγούς, ποιος σαμποτάρει το σιδηρόδρομο;

 Ηταν η σειρά των επιβατών του Προαστιακού της Αθήνας αυτή την εβδομάδα να ταλαιπωρηθούν λόγω των γνωστών, επαναλαμβανόμενων αλλά ανεπίλυτων προβλημάτων που αντιμετωπίζει το σιδηροδρομικό δίκτυο. Μία τεχνική βλάβη στους Αγίου Αναργύρους που επιδιορθώθηκε
δύο μέρες αργότερα, μία διακοπή ηλεκτροδότησης, ακυρώσεις δρομολογίων (ανεπισήμως λόγω έλλειψης συρμών) και ένα τραγικό συμβάν ήρθαν να προστεθούν στις επιθέσεις με πέτρες που δέχθηκαν τρένα την προηγούμενη εβδομάδα. Την ευθύνη τη μοιράζεται τόσο το δημόσιο όσο και ο ιδιωτικός τομέας και δυστυχώς προς το παρόν τίποτα δεν μας κάνει να αισιοδοξούμε.

* * * Από την πλευρά του δημοσίου, η διοίκηση του ΟΣΕ γνωρίζει για την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά παραδέχεται ότι οι σχετικές κινήσεις θα καθυστερήσουν κι άλλο. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο του ΟΣΕ, κ. Σπύρο Πατέρα 30 έργα συντήρησης, ανάταξης και προστασίας του δικτύου πρέπει να προχωρήσουν άμεσα αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει χρηματοδότηση! Επιπλέον, ο διαγωνισμός για το ΣΔΙΤ συντήρησης της Βόρειας Ελλάδας θα προκηρυχθεί στα τέλη του 2022 ώστε να υπάρξει ανάδοχος ένα χρόνο αργότερα ενώ δεν υπάρχει ακόμα χρονοδιάγραμμα για τους αντίστοιχους διαγωνισμούς για την Κεντρική Ελλάδα και για Αττική-Πελοπόννησο.

* * * Μπορούμε δηλαδή να υποθέσουμε ότι η συντήρηση των υποδομών του Προαστιακού της Αθήνας δεν θα γίνει πριν από το 2025 και αυτό στην καλύτερη περίπτωση. Την ίδια ώρα η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ενώ με κάθε ευκαιρία μιλά για τη σημασία των σιδηροδρομικών μεταφορών και προχωρά σε διαγωνισμούς για (απαραίτητα) σιδηροδρομικά έργα, δεν φροντίζει να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για τη συντήρηση του δικτύου που ήδη βρίσκεται σε λειτουργία με αποτέλεσμα οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται συνεχώς.

* * * Από την πλευρά των ιδιωτών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία δυστυχώς δεν φρόντισε για την έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών που βρίσκονταν στις αποβάθρες του Προαστιακού αυτές τις μέρες περιμένοντας μάταια το επόμενο δρομολόγιο, σύμφωνα με πολλά μηνύματα που δεχτήκαμε από αναγνώστες. Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης με χτεσινή της επιστολή προς τη διοίκηση της εταιρείας κάνει λόγο για «πρωτοφανές αλαλούμ στην εκτέλεση των δρομολογίων» και για επιθέσεις και προπηλακισμούς προς το προσωπικό, «καθώς ΚΑΝΕΙΣ υπεύθυνος δεν φρόντισε να ενημερώσει τους επιβάτες για την αιτία των προβλημάτων και τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την αποκατάσταση τους». Η ειρωνία είναι ότι η πρώτη είδηση στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρεται σε «υψηλούς δείκτες ποιότητας υπηρεσιών και το 2021».

* * * Το σωματείο μάλιστα έλαβε την πρωτοφανή απόφαση να συστήσει στους μηχανοδηγούς να μην φορούν υπηρεσιακά ρούχα στον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης  για την προστασία τους και  μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση που επικρατεί καθώς γίνονται στόχος από εξαγριωμένους επιβάτες. Επίσης, σημειώνουν πως σε περίπτωση προπηλακισμών – επιθέσεων σε μηχανοδηγούς, τα δρομολόγια θα σταματούν άμεσα και χωρίς καμία προειδοποίηση, καθώς κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα του προσωπικού.


www.athenstransport.gr - Aλέξανδρος Λιάρρος 

Διαβάστε όλο το άρθρο ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου