Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Το ΔΕΕ έχει δικαιοδοσία για τους Ενιαίους Κανόνες στη χρήση της υποδομής των διεθνών σιδηροδρομικών μεταφορών

Τον Ιούλιο του 2015, συρμός με έξι σιδηροδρομικές μηχανές της γερμανικής ιδιωτικής σιδηροδρομικής επιχείρησης Lokomotion Gesellschaft für Schienentraktion εκτροχιάστηκε στον σταθμό Kufstein (Aυστρία) με αποτέλεσμα δύο από τις μηχανές να υποστούν ζημίες.


Kατά την περίοδο της επισκευής τους, που διήρκησε αρκετούς μήνες, η Lokomotion μίσθωσε σιδηροδρομικές μηχανές που αντικατέστησαν τις δικές της.


Η επιχείρηση αυτή ζητεί αποζημίωση για τις δαπάνες μίσθωσης από την ÖBB-Infrastruktur Aktiengesellschaft, αυστριακή επιχείρηση που διαχειρίζεται τις σιδηροδρομικές υποδομές.


Η σύμβαση για τη χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής για διεθνείς μεταφορές που συνήψαν οι δυο επιχειρήσεις περιείχε αναφορά σε διάφορους αυστριακούς νόμους και στους Ενιαίους Κανόνες για τη χρήση της υποδομής στις διεθνείς σιδηροδρομικές μεταφορές (CUI).


Οι τελευταίοι αυτοί κανόνες ορίζουν ότι ο διαχειριστής της υποδομής ευθύνεται για υλικές ζημίες που προκλήθηκαν στον μεταφορέα κατά τη χρήση της υποδομής και οι οποίες έχουν την αιτία τους στην υποδομή.


Το Ανώτατο Δικαστήριο (Αυστρία), επιλαμβανόμενο της υπόθεσης, πρέπει να αποφανθεί εάν οι δαπάνες μίσθωσης για τη αντικατάσταση των σιδηροδρομικών μηχανών μπορούν να θεωρηθούν ως τέτοια υλική ζημία. Στο πλαίσιο αυτό, υπέβαλε διάφορα ερωτήματα στο Δικαστήριο.

Πρώτον, διερωτάται εάν το Δικαστήριο έχει δικαιοδοσία να ερμηνεύσει τους Ενιαίους Κανόνες CUI που αποτελούν προσάρτημα στην Σύμβαση για τις διεθνείς σιδηροδρομικές μεταφορές (COTIF), διεθνή συμφωνία που έχει συναφθεί τόσο από την ΕΕ όσο και από τα κράτη μέλη της στον τομέα των μεταφορών, στον οποίο η Ένωση έχει συντρέχουσα αρμοδιότητα με τα κράτη μέλη.

Δεύτερον, σε περίπτωση που θεμελιωθεί διεθνής δικαιοδοσία, το Δικαστήριο καλείται να ερμηνεύσει την έκταση της ευθύνης των διαχειριστών σιδηροδρομικής υποδομής υπό το πρίσμα των Ενιαίων Κανόνων CUI.

Με τις σημερινές της προτάσεις, η γενική εισαγγελέας Ćapeta προτείνει στο Δικαστήριο να απαντήσει ότι έχει δικαιοδοσία να ερμηνεύει τους Ενιαίους Κανόνες CUI, διότι η ΕΕ άσκησε την συντρέχουσα αρμοδιότητά της, έχοντας προσχωρήσει στην COTIF.

Οι δαπάνες μίσθωσης για τη αντικατάσταση των σιδηροδρομικών μηχανών δεν υπάγονται στην αυστηρή ευθύνη των διαχειριστών σιδηροδρομικής υποδομής για υλική ζημία του μεταφορέα βάσει των Ενιαίων Κανόνων CUI. Τέτοια ευθύνη, ωστόσο, μπορεί να επεκταθεί από τα μέρη της σύμβασης.


www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου