Σας ενημερώνουμε ότι, παρότι στο σιδηροδρομικό δίκτυο υπάρχουν –πλέον- μόνιμες βραδυπορίες δεκάδων χιλιομέτρων , δεν έχει τροποποιηθεί το πλέγμα δρομολογίων προκειμένου οι χρόνοι να ανταποκρίνονται στις προβλεπόμενες δρομολογιακά (εγχειρίδια) ταχύτητες.
Το ίδιο συμβαίνει και στα δρομολόγια του Προαστιακού Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όπου οι χρόνοι δεν ανταποκρίνονται στην καθημερινή πραγματικότητα.
Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα, ότι ενώ έχει αλλάξει το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιείται στην γραμμή Λιόσια – Κάντζα (Railbus αντί Desiro) , δεν έχουν αλλάξει οι δρομολογιακοί χρόνοι ενώ στα δρομολόγια του Προαστιακού προς Αεροδρόμιο και Κιάτο δεν έχει υπολογιστεί η μόνιμη πλέον μετεπιβίβαση σε συρμούς Railbus (από Desiro) στον σταθμό Αγ. Ιώάννη Ρέντη από και προς τον Πειραιά.
Όλα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα να ασκείτε έμμεση πίεση στους μηχανοδηγούς, καθώς καλούνται να ανταποκριθούν σε δρομολογιακούς χρόνους που δεν υφίστανται καταλήγει το Σωματείο των μηχανοδηγών, ζητώντας να αλλάξει το πλέγμα δρομολογίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου