Σύμφωνα με την Επίτροπος Μεταφορών της ΕΕ, Adina Vălean,: «Η κρίση του COVID-19 ήταν μια άνευ προηγουμένου πρόκληση για τους ανθρώπους, τις επιχειρήσεις και τις κυβερνήσεις παντού – συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ.
Εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, η πανδημία έχει δημιουργήσει εξαιρετικές συνθήκες που επηρεάζουν την καθημερινή δραστηριότητα των εταιρειών και των μεταφορέων.
Η επέκταση της δυνατότητας των κρατών-μελών να στηρίξουν τον σιδηροδρομικό κλάδο θα συμβάλει στη διασφάλιση της οικονομικής ανάκαμψης των σιδηροδρόμων».
Υπενθυμίζεται ότι, το μέτρο εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2020 (Κανονισμός (ΕΕ) 2020/1429, με στόχο τη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ωστόσο, δεδομένης της συνεχιζόμενης αρνητικής επίδρασης του COVID στον κλάδο, η ΕΕ έχει πλέον παρατείνει την περίοδο κατά την οποία τα κράτη-μέλη μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την επιλογή.
Μετά την ψηφοφορία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο την περασμένη εβδομάδα και την έγκριση της τελικής θέσης από το Συμβούλιο, ο κανονισμός θα υπογραφεί και θα δημοσιευθεί στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ, η οποία θα τεθεί σε ισχύ την ημέρα της δημοσίευσής του στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η εφαρμογή του θα ισχύσει αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου 2022.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου