Μεγάλη αγανάκτηση επικρατεί στους επιβάτες όχι μόνο της Δυτικής Θεσσαλίας αλλά σε όλη την Ελληνική επικράτεια που διέρχεται σιδηρόδρομος. Η κατάσταση που επικρατεί έχει καταντήσει και επικίνδυνη και έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Οι ιδιώτες που με τυμπανοκρουσιες από τα ΜΜΕ, εξαγορασαν την "κακή" κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάθε μέρα που περνάει "ασελγουν" με την ανοχή του Υπουργείου Μεταφορών στο πτώμα του σιδηροδρόμου, αλλά εισπρατουν την επιδότηση. Καταργήσεις δρομολογίων, τραγική κατάσταση του τροχαίου υλικού, απαράδεκτη συμπεριφορά προς τους επιβάτες. Είναι σύνηθες φαινόμενο στο δρομολόγιο 882/887 Αθήνας - Καλαμπάκας - Αθήνας οι πολύωρες καθυστερήσεις λόγω βλαβών των μηχανών.
Η κατάσταση αυτή δεν συνέβαινε ούτε επί εποχής Ρεππα, Στυλιανιδη, Λιαππη όπου οι συγκεκριμένες μηχανές δεν είχανε τροχούς και ανταλλακτικά και γινότανε "κανιβαλισμός" από άλλες. Μήπως ισχύει το ίδιο και τώρα; Μήπως οι επενδύσεις των ιδιωτών είναι ο "κανιβαλισμός" ανταλλακτικών από συρμούς που ακινητοποιούν και ανήκουν στην ΓΑΙΟΣΕ, δηλαδή στο δημόσιο; Μήπως τις επενδύσεις της ιδιωτικής Hellenic train και της ΕΕΣΤΥ τις πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος; Μήπως όταν φύγει η Hellenic train αφήσει "κουφάρια" στον Έλληνα φορολογούμενο;
Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας - https://www.karditsalive.net/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου