Μέρα με την μέρα η κατάσταση γίνεται και χειρότερη. Σε όσα απαράδεκτα συμβαίνουν
ΜΟΝΙΜΑ ΑΠΟΥΣΑ είναι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, ο Πρωθυπουργός της χώρας αλλά και οι Διοικήσεις που εποπτεύει η Κυβέρνηση.Σε μια περίοδο που η τιμή των καυσίμων δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των σιδηροδρόμων, όπως συμβαίνει και σε όλη την Ευρώπη τα τελευταία 2 χρόνια, η Ελληνική Κυβέρνηση απουσιάζει εκκωφαντικά και αφήνει το μέσο να διαλύεται υπέρ των συμφερόντων του οδικού λόμπι και των αεροπορικών εταιρειών (που διαχρονικά υπηρετούσε πολιτικά η Νέα Δημοκρατία).
Συνειδητή Κυβερνητική επιλογή είναι να μην εμφανίζονται πουθενά εκπρόσωποι της για να μην συνδέουν το πρόβλημα με την εικόνα τους. Λες και οι επιβάτες δεν καταλαβαίνουν. Επικοινωνιακά παιχνίδια της κάκιστης ώρας. Το είχε πεί άλλωστε ο σημερινός Πρωθυπουργός. Η ουσία είναι η.... επικοινωνία.
Ψάχνουμε να βρούμε την τελευταία φορά που ο Υπουργός Μεταφορών επισκέφθηκε και ταξίδεψε με τρένο και γυρνάμε πίσω 2 χρόνια στα εγκαίνια της γραμμή προς Αίγιο.
Έκτοτε μόνο εξαγγελίες, για έργα που ΘΑ γίνουν ενώ ο σιδηρόδρομος καταρρέει.
Και απο κοντά οι κολαούζοι Κυβερνητικοί εταίροι στον σιδηρόδρομο , που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα ρουσφέτια για θέσεις ευθύνης.
Για το θέμα αυτό θα επανέλθουμε γιατί η πιάτσα βοά ότι στην τεχνική βάση, όλοι οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές γίνανε/θα γίνουν, απο ....ομαδάρχες μέχρι και υποδιευθυντές!
Τυχαίο θα είναι.
ΔΕΝ ξεχνάμε και όσους περιμένουν στην ουρά για μια ακόμα μελέτη- με απευθείας ανάθεση- και πάντα αποφεύγουν να μιλήσουν για την ουσία του προβλήματος προσπαθώντας να μετατοπίσουν σε άλλους τις ευθύνες.
Παρακολουθούμε 3 χρόνια τώρα τα πάντα με μεγάλο ενδιαφέρον.
Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου