Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

SMS : Διαχρονικά Δειλοί (Ηγεσία συνδικαλιστές ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ )

Επίθετοδειλός, -ή, -ό που δεν έχει θάρρος, που δεν τολμά να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο, που του λείπει η αποφασιστικότητα, που διστάζει ή που ντρέπεται

Για άλλη μια φορά οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέδειξαν ότι είναι

θρασύδειλοι καθώς δεν  μπορούν να αναλάβουν ούτε την υπεράσπιση των γραφόμενων τους.

Επίθετο : θρασύδειλος . Αυτός που φέρεται με θράσος, αλαζονεία και έπαρση όταν αντιμετωπίζει άτομα ή καταστάσεις που πιστεύει ότι έχει υπό έλεγχο και δεν μπορούν να τον βλάψουν, αλλά αντίθετα δειλιάζει και φέρεται άνανδρα μπροστά σε ισχυρότερου.

Συνώνυμα : ψευτόμαγκας

10 και καλά

  1. Πως αλλιώς να ερμηνεύσει κάποιος την προσπάθεια τους να χρεώσουν σε άλλο Σωματείο τα όσα  οι ίδιοι γράψανε για το τροχαίο υλικό στις 8 Αυγούστου και αναπαρήγαγαν χτες πολλά ειδησεογραφικά  site. Με επιχειρήματα νηπιαγωγείου, προσπάθησαν να πουν ότι τα έλεγαν και άλλοι (Σωματείο Μηχανικών) και πως αυτοί δεν έχουν την ευθύνη, ούτε της υπογραφής τους. Όπως κάνουν τα μικρά παιδιά για να δικαιολογηθούν. Εγώ είπα κάτι, αλλά μου το είχε πεί  ο Νικόλας, που του το είχε πεί ο Τάκης και το είχε πεί ο Πέτρος. Παρωδία, δείγμα συνδικαλιστικής δειλίας. Τουλάχιστο να υποστηρίζουν τα όσα γράφουν οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν και όλοι έχουμε καταλάβει γιατί προσπαθούν να κυβισθήσούν, μετατοπίζοντας την ευθύνη σε ανακοινώσεις άλλων Σωματείων. Μάλλον τους μάλωσαν, ακούγεται, οι πολιτικοί τους Προϊστάμενοι (που έχουν και την ευθύνη για την επιτήρηση του τροχαίου υλικού που ανήκει στο Δημόσιο). Μιας όμως και τα έγραψαν και υπάρχει η υπογραφή τους, μην απορήσουν αν κληθούν να αναφέρουν (και να αποδείξουν) ποιος έδινε εντολή για όσα κατήγγειλαν (για το καταγγελλόμενο από μέρους τους, πλιάτσικο, στην περιουσία του Δημοσίου).
  2. Είμαστε ενωμένοι λένε, στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έχουμε συμφωνία όλων των παρατάξεων στις ανακοινώσεις μας. Ευτυχώς δηλαδή που το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών επίσημα παραδέχτηκε ότι συμφωνεί σε όλα με τις ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ. Για τους συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ το γνωρίζαμε στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφού είχαν κατέβει σε κοινό ψηφοδέλτιο με την ΔΑΚΕ, ντροπιάζοντας την ιστορία της  δημοκρατικής παράταξης στον χώρο των σιδηροδρομικών. Και η ΔΕΣΚ λοιπόν προσυπογράφει τις ανακοινώσεις των ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ επιβεβαιώνοντας τα όσα γράφουμε για λυκοσυμμαχία των 3 στον συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο. Ξέρουμε, ξέρουμε όμως. Θα βγει η ΔΕΣΚ αύριο και θα πεί ότι εμείς δεν συμφωνούμε, φταίει για όλα ο...ΣΥΡΙΖΑ!
  3. Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αυξήσει τα μέλη του. Μάλλον δεν μετράνε καλά οι συνάδελφοι. Με 379 ψηφίσαντες στα 450 μέλη  το 2020 (συμμετοχή στο 77%) σήμερα  αμφιβάλουμε αν στις επόμενες εκλογές του, το 2023, θα συμμετέχουν όσοι ψήφισαν το 2020. Για αυτό και έχουν αρχίσει να ακούγονται φωνές που λένε ότι θα πρέπει το ΣΕΠ να κλείσει και να μεταφερθούν τα μέλη του στην ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
  4. Η γνωστή καραμέλα των συνδικαλιστών του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  για την ΣΣΕ του 2020 που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ έδωσε αυξήσεις σε όλους τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους ΕΞΑΙΡΕΣΕ απο τις αντεργατικές διατάξεις της Κυβέρνησης Μητσοτάκη την περίοδο των lock down, δεν πείθει πλέον κανένα. Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει 379 μέλη απο τον Ιούνιο του 2020. Δεν έκατσε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων τον Σεπτέμβριο του 2020,  γιατί η ηγεσία του ΔΕΙΛΙΑΣΕ να αναλάβει τις ευθύνες της. ΔΕΙΛΙΑΣΕ γιατί  η Κυβέρνηση νομοθετούσε την εκ περιτροπής εργασία, ΔΕΙΛΙΑΣΕ γιατί είχε ψηφιστεί η αναστολή συμβάσεων εργασίας και η φτωχοποίηση των 534 Ευρώ, ΔΕΙΛΙΑΣΕ και δεν αντέδρασε μπροστά στην Διοίκηση,  παρά με γελοίες ανακοινώσεις, όταν δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις 121 συναδέλφων στην τεχνική βάση. 21 τον Αύγουστο του 2019 και 100 τον Απρίλη του 2020. Είναι ΔΕΙΛΟΙ μπροστά στην ευθύνη και λίγοι συνδικαλιστικά. Τόσο όμως μπορούν. Μόνο να βγάζουν ανακοινώσεις και αποτέλεσμα κανένα για όσους εκπροσωπούν. Στις 5 Σεπτεμβρίου οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωρίζουν ότι τις ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ στους μισθούς τους, τις υπέγραψαν, τις διαπραγματεύτηκαν και τις ΚΕΡΔΙΣΑΝ αυτοί που ΑΝΕΛΑΒΑΝ την ευθύνη, όταν οι ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ κρύβονταν απο αυτήν. Η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΠΕΠΕ.
  5. Ποιος μιλάει για ντροπή όμως, οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Αυτοί που έγραψαν ότι η Διοίκηση του ΟΣΕ προσλαμβάνει κόσμο αυτήν την εποχή ενώ ο ΟΣΕ  ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΣΕ τις συμβάσεις 165 εργαζομένων στις ισόπεδες διαβάσεις, που είχαν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ! 165 εργαζόμενοι δεν ανανέωσαν τις συμβάσεις τους ενώ είχαν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ και τα απολειφάδια αυτά που θέλουν να λέγονται και συνδικαλιστές,  έγραψαν ότι η σημερινή Διοίκηση του ΟΣΕ εξαιρείται κριτικής γιατί.... έκανε προσλήψεις. 
  6. Αλήθεια ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ έκανε ο ΟΣΕ , σε ποιους κλάδους, με ποια κριτήρια, και τι συμβάσεις. Ακούγεται στην πιάτσα ότι νέοι εργαζόμενοι δουλεύουν στον ΟΣΕ με μισθό με μπλοκάκι και δεν πληρώνονται νυχτερινά, υπερωρίες, Κυριακές, δεν έχουν ασφάλιση στα ΒΑΕ και δεν καταβάλουν εισφορές για εφάπαξ. Να μας πεί η συνδικαλιστική ηγεσία του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ποιες προσλήψεις αναφέρετε στον ΟΣΕ να τις μάθει και η Ελληνική Κοινωνία που περιμένει την προκήρυξη του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, 10 μήνες τώρα. Ντροπή και μόνο στους συνδικαλιστές του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αν ως μέλη του ΔΣ της Ομοσπονδίας έχουν αποδεχθεί τέτοιες συμβάσεις εργασίας στον σιδηρόδρομο. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΞΕΦΤΙΛΙΑ απόδειξη της τακτικής ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΩΝ.
  7. Εφταήμερα και ενιαήμερα και παραμύθια απο θρασύδειλους, που  κοροϊδεύουν τους εργαζόμενους. Το Σωματείο των μηχανοδηγών ΟΜΟΦΩΝΑ έχει υπογράψει με την εργοδοσία απο το 2017 και μέχρι σήμερα,  4 συλλογικές συμφωνίες (2017-2019-2020-2022), 1 Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (2018)  και πλειοψηφικά άλλη μια Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (2020). Χάρη σε αυτές τις συμφωνίες που ΑΝΑΓΚΑΣΕ το Σωματείο των Μηχανοδηγών την εργοδοσία να υπογράψει, έχουν προσληφθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ 200 νέοι μηχανοδηγοί με ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Όχι με μπλοκάκια, ΟΧΙ με μισθούς κατ αποκοπή, όχι χωρίς ασφάλιση στα ΒΑΕ και στο Ταμείο Πρόνοιας. Με πλήρη και συγκροτημένα δικαιώματα. Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ πόσες συμφωνίες έχει υπογράψει τα τελευταία χρόνια. ΚΑΜΙΑ. ΟΥΤΕ ΜΙΑ. Γιατί οι συνδικαλιστές του είναι ΔΕΙΛΟΙ και λίγοι. Δεν τους υπολογίζει κανείς στα σοβαρά. 
  8. "Δεν καταβάλλεται και δεν αναζητείται". Τα είπαμε. Κανείς δεν έχει χάσει το δικαίωμα στην προσφυγή την δικαστική. Ας ξεκινήσουν οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ αυτήν την διαδικασία. Αλήθεια γιατί ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ. Γιατί δεν κατήγγειλαν την "κακιά" ΣΣΕ αφού ήταν "επιχειρησιακό" Σωματείο, με άκρες μάλιστα πολιτικές όπως λένε οι κακές γλώσσες. Πεδίο δόξης λαμπρόν.
  9. Τέλος. Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΔΕΙΛΗ ηγεσία του -οι συνδικαλιστές του, έχουν πλέον μείνει στην ιστορία ως αυτοί που έγραψαν στις 8 Αυγούστου σε ανακοίνωση Σωματείου, ότι απλοί εργαζόμενοι - σε ιδιωτική εταιρεία μάλιστα-  δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, χωρίς καμία απόδειξη. Όχι Διευθυντικά στελέχη που διοικούν, αλλά εργαζόμενοι.  Και το έγραψαν αυτό γιατί οι συνάδελφοι μας, δεν υποκύπτουν για να ψηφίσουν τους ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΥΣ και  τα πολιτικά κόμματα που οι ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ επιθυμούν. Πρόκειται για θεσμικό ατόπημα που όμοιο του δεν έχει ξανασυμβεί στα χρονικά των συνδικάτων και εξαγρίωσε κόσμο. Αυτό μάλιστα έγινε και απο συνδικαλιστές που δεν φημίζονται για τον ζήλο τους στους χώρους εργασίας, αλλά είναι 30 χρόνια επαγγελματίες στα συνδικάτα.
  10.  Όπως είπε κάποτε και ο "συνδικαλιστικός μπαμπάς" της ΔΕΙΛΗΣ ηγεσίας του "ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ" , ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. 
To ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενόχλησε ταχα η τοποθέτηση του Νίκου Παππά για την πανθομολογούμενη διάλυση της υποδομής και έφτασαν στο σημείο να στήσουν προβοκάτσια αλλοιώνοντας την δήλωση του. Την Hellenic Train την δυσφήμησαν οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ , με την ανακοίνωση τους, την 8η Αυγούστου. Και μάλιστα Χωρίς αποδείξεις. Απλά γιατί έπρεπε να καλύψουν πολιτικά την Κυβέρνηση που στηρίζουν ΟΛΟΙ τους.
Εις το  επανιδείν αν και έχουμε και άλλα να κάνουμε, την ώρα που ο σιδηρόδρομος καταρρέει,  εκτός από να ασχολούμαστε με συνδικαλιστικά δειλούς και λίγους. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου