Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Στη Τεχνική Εταιρεία Σερρών η ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Στρυμόνας – Προμαχώνας

 
Η εταιρεία Τεχνική Εταιρεία Σερρών, έναντι 5,47 εκατ. ευρώ, ανέλαβε την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Στρυμόνας – Προμαχώνας.


Πρόκειται για κύρια γραμμή συνολικού μήκους 14.459 μ. με ημιορεινή χάραξη, με αρκετές καμπύλες.


Υπάρχουν 19 καμπύλες με διάφορες ακτίνες, συνολικού μήκους 7.921μ. Υπάρχει πλήθος μικρών και μεγάλων τεχνικών με κυριότερα 2 σήραγγες συνολικού μήκους 430μ. και πλήθος τεχνικών συγκράτησης καταπτώσεων όγκων βράχων.


Η γραμμή μεταξύ Σ.Σ.Στρυμόνα – Σ.Σ.Προμαχώνα βρίσκεται στην αρχική της χάραξη, δηλαδή στα παλαιά τεχνικά γραμμής, είναι στρωμένη από το 1965 με υλικά επιδομής σιδ/χιες τύπου S33 , σε στρωτήρες μεταλλικούς S33 και με αρμούς ανά 36μ.


Η κατάσταση του υλικού γραμμής και του σκύρου χαρακτηρίζεται κακή κυρίως λόγω παλαιότητας, ενώ παρατηρούνται πλαγιοφθορές και θραύσεις των σιδηροτροχιών, φθορές των οπών των μεταλλικών στρωτήρων από τις πλευρικές καταπονήσεις και επικάμψεις στους αρμούς.


Η οριακή ταχύτητα λόγω χάραξης είναι 100 χλμ/ω, αλλά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπάρχει βραδυπορία των 10 χλμ/ω από Χ.Σ.2+500 έως Χ.Σ.14+000γρ.ΣΚ-ΠΜ, λόγω συνεχόμενων θραύσεων των σιδ/χιων, των αμφιδετών και πολλών άλλων προβλημάτων που παρουσιάζει η γραμμή ως επακόλουθο της παλαιότητάς της.


Β. Βεγ. - metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου