Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024

Στα 7,41 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Rail Cargo Logistics Goldair το 2023

 Στα 7,41 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Rail Cargo Logistics Goldair το 2023. Η εταιρεία, η οποία αποτελεί κοινοπραξία της ελληνικής Goldair και της αυστριακής OBB, δραστηριοποιείται
στις εμπορευματικές μεταφορές.

Διαθέτει 2 κύριες εγκαταστάσεις, στη θέση Ρύκια του Ασπρόπυργου και υποκατάστημα στη ΒΙΠΕ Σίνδου Θεσσαλονίκης. Η εγκατάσταση αυτή αποτελείται από 5.157 τ.μ. και είναι μισθωμένη.

Σημειώνεται ότι, το 2023, λόγω του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, η κυκλοφορία είχε ανασταλεί για αρκετούς μήνες.

«Η εταιρεία είναι αισιόδοξη για τη μελλοντική της πορεία. Το 2024, αναμένεται να αυξηθούν τα έσοδα, με τη συνεχιζόμενη προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η εταιρεία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης, οπότε και τα αποτελέσματά της αναμένονται συνεχώς κερδοφόρα, εφόσον βέβαια και οι γενικότερες οικονομικές συνθήκες της αγοράς το επιτρέψουν», αναφέρεται στην οικονομική έκθεση του 2023.


Φ. Φωτεινός -metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου