Άλλα στελέχη της ΔΑΚΕ επικροτώντας την τοποθέτηση αυτή, χαρακτήρισαν εργάτη, αθόρυβο και αποτελεσματικό τον κ. Ξιφαρά.
Προφανώς η ΔΑΚΕ και ο επικεφαλής της, είχαν απεριόριστη εμπιστοσύνη στον απερχόμενο Γενικό Γραμματέα Μεταφορών (και το δήλωσαν γραπτώς εχτες λέγοντας ότι ήταν ο "καλύτερος ever").
Απλά εμείς οφείλουμε να υπενθυμίσουμε ΤΟ αυτονόητο καθώς έχουμε σοβαρές διαφωνίες με την ΔΑΚΕ για αυτήν την τοποθέτηση.
Στις 28/2/2023 συνέβη το μεγαλύτερο δυστύχημα στην ιστορία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου στα Τέμπη με 57 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες.
Για τα πραγματικά αίτια του δυστυχήματος είχαν γίνει δεκάδες επιστολές και εξώδικα από εργαζόμενους και ιδιαίτερα τους μηχανοδηγούς, αλλά η τότε πολιτική ηγεσία αρνείτο πεισματικά να τους συναντήσει. (γιατί άραγε, αφού ήταν η καλύτερη ...ever, πως αρνείτο τον διάλογο με ένα Σωματείο που ως μοναδικό αίτημα του είχε την ασφάλεια της κυκλοφορίας;).
Για την ιστορία, την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών αποτελούσαν οι κκ. Καραμανλής, Παπαδόπουλος και ο καλύτερος ever ......κ. Ξιφαράς που είχε παραλάβει (μαζί με την Διοίκηση του ΟΣΕ και το Υπουργείο) και το κρίσιμο εξώδικο τον Οκτώβρη του 2022 στο οποίο οι μηχανοδηγοί απαριθμούσαν 3 εκτροχιασμούς σε διάστημα 3 μηνών (Αύγουστος - Οκτώβριος 2022), τον τραυματισμό μηχανοδηγού λόγω πρόσκρουσης σε καλώδια ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα στις 25 Οκτωβρίου 2022 κτλπ..
Οι μηχανοδηγοί προειδοποιούσαν τότε την πολιτική ηγεσία στην οποία απευθυνόταν το εξώδικο (κοινοποιούταν στην ΡΑΣ και την HT) για τα χειρότερα ζητώντας να ληφθούν άμεσα μέτρα για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο.
Η απάντηση που έλαβαν απο τον ΟΣΕ ήταν ότι έλεγαν ψέματα.
....
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Προτείνουμε να στείλει ένα mail στον Πρωθυπουργό και να διαμαρτυρηθεί ο επικεφαλής της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα. Πως αντικατέστησε ο κ. Μητσοτάκης, τον καλύτερο ever....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου