Στην Hellenic Train βιώνουμε τα αποτελέσματα της έλλειψης επενδύσεων και της άκρατης ρουσφετολογίας σε προσλήψεις, που αποκάλυψε η ανακοίνωση του ΣΕΠ που ανέφερε ότι οι συνάδελφοι τεχνίτες δεν είχαν δηλωθεί ΟΥΤΕ σε ειδικότητες! Πως όμως να δηλωθούν, όταν η κομματική παρέμβαση έχει διαλύσει -κυριολεκτικά- κάθε δομή της Εταιρείας. Είναι κοινό μυστικό ότι τα τελευταία χρόνια την Hellenic Train διοικεί η Κυβέρνηση, που άλλωστε επέβαλε και την επιστροφή του "νέου" Προέδρου της.
Είναι τέτοια η Κυβερνητική επιρροή στην ΗΤ, που ενώ η εταιρεία βουλιάζει στα χρέη (επί της ουσίας έχει χρεοκοπήσει) και ενώ έχει να εισπράξει αποζημιώσεις για παροχή έργου από το 2020, δεν αναφέρθηκε ποτέ δημόσια στην υποχρηματοδότηση της και τις συνέπειες που αυτή δημιουργεί στο σιδηροδρομικό σύστημα συνολικά.
Υποχρηματοδότηση που στερεί ΚΑΙ κάθε σκέψη για επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό και εγκαταστάσεις. Βαρεθήκαμε να ακούμε εξαγγελίες από την Κυβέρνηση, με κορυφαία αυτή για τα τρένα του...υδρογόνου που ΘΑ έρθουν στην Ελλάδα, όταν εδώ και 2 χρόνια ισχύει η μετεπιβίβαση σε συρμούς Diesel στο Ρέντη και απο και προς τον Πειραιά και οι επενδύσεις για νέες εγκαταστάσεις απλά ΔΕΝ υφίστανται.
Την ίδια ώρα ο σιδηρόδρομος στην περιφέρεια έχει κυριολεκτικά βάλει λουκέτο. Βόλος, Καλαμπάκα, Φλώρινα, Στυλίδα, Δράμα έχουν χωρίς τρένο 16 μήνες ενώ στην Θράκη ακούγεται ότι η ΗΤ θα μεταθέσει στην Θεσσαλονίκη και τους τεχνίτες που κρατούν ανοιχτή την τεχνική βάση στην Αλεξανδρούπολη, μια εξέλιξη που θα αποτελέσει ταφόπλακα για τον σιδηρόδρομο στην περιοχή.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον θα πρέπει να ξεκινήσει το επόμενο διάστημα και η διαπραγμάτευση της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στην οποία θα ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ αυξήσεις για να μπορούμε να ζήσουμε αξιοπρεπώς.
Προειδοποιούμε τα "στελέχη" της Εταιρείας, που με ύφος χιλίων καρδιναλίων απο την μια μιλούν για την "ιδιωτική εταιρεία" και τις ζημιές που αυτή έχει και απο την άλλη υπακούν και εκτελούν Κυβερνητικές εντολές που μας έφτασαν στο σημερινό σημείο, να μην διανοηθούν να προσέλθουν στην διαπραγμάτευση με όρους δήθεν οικονομοτεχνικούς.
Αφού αποδέχτηκαν να εκτελούν κομματικές εντολές, θα "λουστούν" τα αποτελέσματα της υποταγής τους σε αυτές και την ζημιά που προκάλεσαν στην Εταιρεία και τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Και πλέον να είναι βέβαιοι όσοι και όσες υπηρέτησαν τα τελευταία χρόνια αυτές τις μεθοδεύσεις, με αποκορύφωμα της δράσης τους τα τελευταία στημένα Πειθαρχικά , ότι το πλήρωμα του χρόνου έχει έρθει ΚΑΙ για αυτούς και ο ρόλος τους θα γίνει γνωστός στην Ελληνική Κοινωνία.
Οι μηχανοδηγοί θα απαντάμε ξανά με όπλο μας την αλήθεια -που προκύπτει πάντα μέσα από αδιαμφισβήτητα στοιχεία- και θα δώσουμε την μάχη για την απόδοση δικαιοσύνης για τα Τέμπη αλλά και την μάχη για ένα καλύτερο σιδηρόδρομο, κοιτάζοντας όλους στα μάτια.
Η ΣυνΕξέλιξη ούτε σιωπηλή θα παραμείνει, ούτε θα ανεχτεί παιχνιδάκια στην πλάτη των μηχανοδηγών.
Πληρώσαμε με το αίμα μας αυτά τα παιχνιδάκια το βράδυ της 28ης Φλεβάρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου