Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025

Από την Alstom η αποκατάσταση του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλία που καταστράφηκε από τον “Daniel”

 Η Alstom Transport αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος για το έργο που αφορά την «Αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΣ Παλαιοφάρσαλο (Χ.Θ 296+245) έως ΣΣ Κράννων (ΧΘ 336+330) που καταστράφηκε από την κακοκαιρία “Daniel”».

Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη - metaforespress.gr 

Όπως επισημαίνεται, σε σχετική υπουργική απόφαση, το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 37,2 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ), με την Alstom να καταθέτει προσφορά με ποσοστό έκπτωσης 4,20%, που αντιστοιχεί στο ποσό των 28,74 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ).

Υπενθυμίζεται ότι, το έργο αφορά αποκλειστικά σε εργασίες αποκατάστασης των συστημάτων σηματοδότησης, ETCS L1, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΣ Παλαιοφάρσαλο (Χ.Θ 296+245) έως ΣΣ Κραννώνα (ΧΘ 336+330) που καταστράφηκε από την κακοκαιρία “Daniel” τον Σεπτέμβριο του 2023.

Ενδεικτικά, πρόκειται να εκτελεστούν εργασίες αποξήλωσης εσωτερικού εξοπλισμού (ZLC, CLC, RRI) σηματοδότησης, αποξήλωση εξοπλισμού γραμμής σηματοδότησης (φανάρια, αλλαγές, κυκλώματα γραμμής, ερμάρια σηματοδότησης, εξοπλισμός ETCS), εργασίες αποκατάστασης συστημάτων σηματοδότησης‐ ETCS L1‐ Τηλεδιοίκησης, εργασίες ηλεκτροκίνησης για ρυθμίσεις της αλυσοειδούς που θα χρειαστούν στα σημεία ανύψωσης της γραμμής κατά την αποκατάστασή της.

Πρόκειται για ένα έργο αποκατάστασης βλαβών σε μεγάλο αριθμό θέσεων, κατά μήκος πολλών χιλιομέτρων και αυξημένης τεχνικής δυσκολίας, για την ανάθεση του οποίου ήταν απαραίτητο να προηγηθεί η εκτίμηση των συνεπειών της κακοκαιρίας στην πληγείσα περιοχή και ο καθορισμός της ειδικότερης περιοχής παρέμβασης, στη συνέχεια η διενέργεια διαδικασίας ανάθεσης σε τεχνικούς συμβούλους καθηκόντων υποβοήθησης του ΟΣΕ για την αποτύπωση της κατάστασης και απόφανση επί των απαιτούμενων τεχνικών λύσεων, σύνταξη προτάσεων τεχνικών λύσεων αποκατάστασης ανά σημείο και αποτύπωση κόστους για κάθε ένα από τα σημεία επέμβασης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου