Την ακόλουθη ανακοίνωση, με θέμα «Το ποινικά διωκόμενο στέλεχος για τη μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη, θα επιλέξει τους νέους σταθμάρχες του ΟΣΕ» εξέδωσε ο
Η ανακοίνωση
Σκανδάλων συνέχεια «με φόντο» τον ΟΣΕ. Ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Βουλευτής Μαγνησίας Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος έφερε στη Βουλή την Απόφαση για συμμετοχή στελέχους του ΟΣΕ, που κατηγορείται για την παράνομη μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη στο δυστύχημα των Τεμπών, στην Επιτροπή που θα επιλέξει τους νέους σταθμάρχες.
«Στην επιτροπή αξιολόγησης του ΟΣΕ για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που καθυστερεί εδώ και 3 χρόνια, και η οποία θα αποφασίσει για τις προσλήψεις εργαζόμενων σε κρίσιμα πόστα, συμμετέχει, σύμφωνα με την με αρ.πρωτ.9007644/25.01.2025 Απόφαση, στέλεχος του Οργανισμού εναντίον της οποίας έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για την παράνομη μετάταξη του σταθμάρχη των Τεμπών.
Το εν λόγω στέλεχος, όχι μόνο παραμένει σε κρίσιμη θέση αλλά θα επιλέξει και τους νέους σταθμάρχες που θα στελεχώσουν τον ΟΣΕ, παρά την ανεπάρκεια και τα πολλά ερωτηματικά γύρω από τον τρόπο με τον οποίο εκτέλεσε τα καθήκοντά της. Συνεχίζει, δηλαδή, να αξιοποιείται και να επιβραβεύεται.
2 χρόνια μετά τα Τέμπη, η κυβέρνηση αδιαφορεί για την ασφαλή και σύννομη λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Όπως όλα δείχνουν, οι προσλήψεις και η κινητικότητα στο Δημόσιο συνεχίζουν να γίνονται σε μεγάλο βαθμό με γνώμονα προσωπικές εξυπηρετήσεις και ρουσφέτια παρά τις ανάγκες των υπηρεσιών.
Στην Ερώτηση που συνυπογράφουν συνολικά 14 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καλείται ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών να απαντήσει στα:
- Για ποιο λόγο συμμετέχει στην επιτροπή αξιολόγησης του ΟΣΕ για νέες προσλήψεις σταθμαρχών, στέλεχος του ΟΣΕ κατά του οποίου έχει κινηθεί δικαστική διαδικασία για την παράνομη πρόσληψη του σταθμάρχη των Τεμπών;
- Για ποιο λόγο, παρά το γεγονός ότι έχει κινηθεί δικαστική διαδικασία σε βάρος του για την υπόθεση των Τεμπών, τόσο το εν λόγω στέλεχος, όσο και άλλα στελέχη του ΟΣΕ παραμένουν στη θέση τους και συνεχίζουν να ασκούν κρίσιμα για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου καθήκοντα, όπως για παράδειγμα αυτά της αξιολόγησης των νέων προσλήψεων;
- Έχει προχωρήσει ο ΟΣΕ, ως οφείλει, σε πειθαρχική διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες αποφασίστηκε η πρόσληψη του σταθμάρχη των Τεμπών, παρά το γεγονός ότι αυτός δεν συμμορφωνόταν με τις προϋποθέσεις που θέτει το θεσμικό πλαίσιο για πρόσληψη στην εν λόγω θέση;
- Προτίθεται να παρέμβει, προκειμένου να διασφαλίσει ότι κρίσιμες αποφάσεις για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου δεν θα λαμβάνονται από πρόσωπα κατά των οποίων υπάρχει «ανοιχτή» δικαστική διαδικασία;
- Ποιος είναι ο λόγος της τεράστιας καθυστέρησης στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού του Ιανουαρίου του 2022 για την πρόσληψη νέου, μόνιμου προσωπικού στον ΟΣΕ;
- Λαμβάνοντας υπόψη ότι η επαρκής στελέχωση των σιδηροδρόμων συντελεί αναμφισβήτητα στις ασφαλείς μετακινήσεις, προτίθεται να στελεχώσει επιτέλους τον ΟΣΕ με το επαρκές και κατάλληλο μόνιμο προσωπικό, σύμφωνα με το Οργανόγραμμα και τις ανάγκες του;
Ο Αλ. Μεϊκόπουλος πρόσθεσε ότι: «Ο διαγωνισμός για μόνιμες προσλήψεις στον ΟΣΕ μένει στάσιμος από τον Γενάρη του 2022! Σύμφωνα με το Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, που έχει ψηφίσει η Κυβέρνηση της ΝΔ, 2.100 ήταν και είναι οι οργανικές θέσεις που θα πρέπει να καλυφθούν με μόνιμο προσωπικό. Το ποσοστό των θέσεων που είναι καλυμμένες σήμερα, είναι κάτω του 50%, ενώ οι περισσότεροι είναι με «μπλοκάκι». Το προσωπικό αυτό, προσλαμβάνεται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, με αδιαφανείς διαδικασίες, χωρίς προκήρυξη των θέσεων, και άρα χωρίς επαρκή αξιολόγηση των επιτυχόντων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου