Εάν φτάσουμε στο σημείο καταγγελίας της σύμβασης, στην περίπτωση που διαπιστωθεί παράνομο υλικό / φορτίο στην εμπορική αμαξοστοιχία των Τεμπών της Hellenic Train, όπως έχει σχολιασθεί από την κυβέρνηση, τότε το ελληνικό δημόσιο καλείται να προετοιμάσει τη διάδοχη κατάσταση.
Ποια μπορεί να είναι αυτή:
👉Επανακρατικοποίηση της Hellenic Train.
👉Δημιουργία νέας εταιρείας, εκτός ΟΣΕ.
👉Δημιουργία νέας εταιρείας, θυγατρικής του ΟΣΕ.
👉Ενεργοποίηση της ΣΤΑΣΥ.
👉Δημιουργία συνθηκών για νέο, ιδιωτικό πάροχο.
Όλα τα ανωτέρω σενάρια παρουσιάζουν αντικειμενικές δυσκολίες και προκλήσεις, δεδομένης της πολυπλοκότητας των συμβάσεων της Hellenic Train με το ελληνικό δημόσιο, τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Hellenic Train κατέχει δεσπόζουσα θέση στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές, αλλά και στη συντήρηση τροχαίου υλικού, μέσω της πρώην ΕΕΣΣΤΥ.
Πάντως, εάν όντως το ελληνικό δημόσιο έχει αποφασίσει να κινηθεί προς την κατεύθυνση καταγγελίας της σύμβασης και όχι πιθανής τροποποίησής της, καλείται να προετοιμάσει τη διάδοχη κατάσταση από «τώρα».
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου