Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025

Τι ξέχασε ο κ. Σταικούρας !

Ο κ. Σταικούρας  επέλεξε να  παρουσιάσει και να συγκρίνει στοιχεία  επιβατικής κίνησης στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα   απο τον Γενάρη του 2019  με το 2024 και 2025. Ξέχασε "τυχαία"

τον Γενάρη του 2023 ή και ακόμα του 2022. 

Και φυσικά η επιλογή του μήνα (Ιανουάριο)  το 2019 δεν είναι καθόλου τυχαία. 

Η διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2019. 

Αν ο κ. Σταικούρας θέλει, τον καλούμε  να ζητήσει την επιβατική κίνηση απο τον Μάρτιο του 2019 και όλους τους μήνες  μέχρι το τέλος του 2019 και να τα συγκρίνει με τα αντίστοιχα επόμενα έτη.  

Απλά  θυμίζουμε ότι μετά την ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής   το 2019, η τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογούσε ΕΠΙΠΛΕΟΝ ζεύγη στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη  κάθε Σαββατοκύριακο. Συνολικά 9 ζεύγη κάθε Σαββατοκύριακο και όλα ΓΕΜΑΤΑ (3500 κτλπ).

Έκτοτε η υποχρηματοδότηση οδήγησε στην πλήρη απαξίωση του μέσου. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου