Ο κ. Σταικούρας επέλεξε να παρουσιάσει και να συγκρίνει στοιχεία επιβατικής κίνησης στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα απο τον Γενάρη του 2019 με το 2024 και 2025. Ξέχασε "τυχαία"
τον Γενάρη του 2023 ή και ακόμα του 2022.Και φυσικά η επιλογή του μήνα (Ιανουάριο) το 2019 δεν είναι καθόλου τυχαία.
Η διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2019.
Αν ο κ. Σταικούρας θέλει, τον καλούμε να ζητήσει την επιβατική κίνηση απο τον Μάρτιο του 2019 και όλους τους μήνες μέχρι το τέλος του 2019 και να τα συγκρίνει με τα αντίστοιχα επόμενα έτη.
Απλά θυμίζουμε ότι μετά την ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής το 2019, η τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογούσε ΕΠΙΠΛΕΟΝ ζεύγη στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη κάθε Σαββατοκύριακο. Συνολικά 9 ζεύγη κάθε Σαββατοκύριακο και όλα ΓΕΜΑΤΑ (3500 κτλπ).
Έκτοτε η υποχρηματοδότηση οδήγησε στην πλήρη απαξίωση του μέσου.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου