Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025

Κ. Μητσοτάκης : Θα πιέσω την Hellenic για επενδύσεις, εως το 2027 η γραμμή πρέπει να είναι εντελώς καινούρια.

Στο θέμα των σχέσεων Δημοσίου - Hellenic Train αναφέρθηκε ο κ. Μητσοτάκης σε συνέντευξη του στην Καθημερινή. Αναλυτικότερα στην ερώτηση 

 Θα αναζητηθούν ευθύνες από τη Hellenic Train, στο πλαίσιο της σύμβασης που
έχει υπογράψει με το Δημόσιο; Σκοπεύετε να εγείρετε το θέμα και διακριτικά όταν συναντηθείτε με την κ. Μελόνι ;

Ο  κ. Μητσοτάκης απάντησε 

Πριν και πάνω απ’ όλα, οφείλουμε να περιμένουμε τις απαντήσεις της Δικαιοσύνης και τον καταμερισμό ευθυνών. Ανεξάρτητα από αυτό, όμως, σίγουρα θα πιέσω ώστε η εταιρεία να φέρει περισσότερα και καλύτερα τρένα, στον ταχύτερο δυνατό χρόνο. Εως το 2027 η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη πρέπει να είναι εντελώς καινούρια.

Στο μεταξύ, πάντως, πολλά βήματα έγιναν ήδη. Για παράδειγμα, η ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης, πλην του σημείου των καταστροφών του «Daniel». Η τοποθέτηση 300 καμερών σε όλο το δίκτυο και ο έλεγχος των τούνελ. Οι 120 νέες προσλήψεις στον ΟΣΕ και οι επιπλέον 140 που ετοιμάζονται. Αλλά και η αναδιάρθρωση του ενιαίου φορέα των Ελληνικών Σιδηροδρόμων. Πρέπει, ωστόσο, να γίνουν περισσότερα κι αυτό είναι και προσωπικό μου στοίχημα. Για να το πω διαφορετικά, δεσμεύομαι για ένα πράγμα: Θα αναζητήσουμε τους καλύτερους για να αναλάβουν τον νέο αυτόν οργανισμό, αναμένοντας και τις προτάσεις της αντιπολίτευσης. Μέσα στην επόμενη διετία, η Ελλάδα πρέπει να διαθέτει έναν σιδηρόδρομο αντάξιο της εποχής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου