Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2025

Η συγκάλυψη ξεκίνησε με την "τοπική τηλεδιοίκηση" και τα μονταρισμένα ηχητικά, από την πρώτη κιόλας μέρα.


Βλέπουμε  στα social media μια αντιπαράθεση ορισμένων  με γηπεδικούς όρους γύρω απο τα Τέμπη. Πρόκειται κυρίως για "ανθρώπους" που  δεν έχουν ενσυναίσθηση για το  τι ακριβώς έχει συμβεί 2 χρόνια πριν, για το  ότι δηλαδή στο έγκλημα αυτό έχασαν την ζωή τους άδικα 57 άνθρωποι και τραυματίστηκαν δεκάδες συμπολιτών μας.  

Η συγκάλυψη του εγκλήματος (για τα Τέμπη έχουν ασκηθεί κακουργηματικού τύπου διώξεις άρα μιλάμε ορθά για έγκλημα ) ξεκίνησε απο την πρώτη ώρα αυτού και αναφερόμαστε 

  •  Στην "Τοπική Τηλεδιοίκηση", όρο που ανακάλυψε άνθρωπος που αναβαθμίστηκε μετά τα Τέμπη, όρος που εξόργισε κάθε επαγγελματία σιδηροδρομικό. 
  • Στα μονταρισμένα ηχητικά που κυκλοφόρησαν λίγες ώρες μετά το έγκλημα και στα οποία έκπληκτοι οι μηχανοδηγοί ακούγαμε συνάδελφο μας που είναι εν ζωή σήμερα και εργαζόταν σε τρένο περιφερειακής γραμμής! 
  • Στο συμπέρασμα του "μοναδικού ανθρώπινου λάθους" που ακούσαμε λίγες ώρες μετά το έγκλημα από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό της χώρας και χωρίς να υπάρχει ακόμα ούτε ένα πόρισμα. "....όλα δείχνουν πως το δράμα οφείλεται, δυστυχώς, κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος" ανέφερε στην δημόσια δήλωση του. Λίγους μήνες μετά,  το πρώτο πόρισμα για τα Τέμπη ανέφερε πως το δυστύχημα θα είχε ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ αποφευχθή αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας. 
  • Στα βίντεο που "χάθηκαν" αλλά βρέθηκαν 2 χρόνια μετά και αφορούν την πορεία της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας, εξέλιξη που επέτρεψε και εξέθρεψε σενάρια και θεωρίες συνωμοσίας. Σήμερα η έγκριτη Real news θέτει νέα ερωτήματα για το θέμα της πυρκαγιάς.  
  • Στους συνταξιούχους που πέρναγαν απο το ένα τηλεοπτικό μέσο στο άλλο ανά μισή ώρα τις ημέρες των Τεμπών, λες και κάποιο αόρατο κέντρο εξουσίας τους κατεύθυνε,  υπερασπίζοντας  και καλλιεργώντας την θεωρία του "μοναδικού ανθρώπινου λάθους".
  • Στην έλλειψη ανεξάρτητης αρχής διερεύνησης των σιδηροδρομικών ατυχημάτων, που οδήγησε βήμα- βήμα, στην σημερινή κατάσταση. Το να λέει η Κυβέρνηση 2 χρόνια μετά, ότι σύστησε αυτήν την αρχή ΜΕΤΑ τα Τέμπη (και κατόπιν κατακραυγής απο την Ε.Ε.) εξοργίζει ακόμα παραπάνω τον κάθε νοήμων πολίτη. 
  • Στην εμφανή προσπάθεια παραπλάνησης της κοινής γνώμης με το στημένο show στον σταθμό Λάρισας λίγες μέρες μετά το έγκλημα, εκεί δηλαδή όπου Υπουργός της Κυβέρνησης προσπάθησε να πείσει ότι λειτουργούσε "τοπική τηλεδιοίκηση" και ο σταθμάρχης τον εξευτέλισε δημόσια,  λέγοντας ότι απλά λειτουργούσε ένας τοπικός πίνακας χειρισμού. Το περίφημο "Τέλος - Τέλος" το είδε live όλη η Ελληνική Κοινωνία.
  • Στο βιαστικό "μπάζωμα" του χώρου
  • Στην "δήθεν" εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη, που τελικά εξόργισε το σύνολο της Ελληνικής Κοινωνίας καθώς ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ είδαν σε live μετάδοση την προσπάθεια συγκάλυψης. Κρίσιμοι μάρτυρες που δεν κλήθηκαν ποτέ, άλλοι που κλήθηκαν και αναβαθμίστηκαν αμέσως μετά την εξεταστική και αφού "τυχαία" είχαν αναφερθεί στην θεωρία του "μοναδικού ανθρώπινου λάθους". Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός μετά τις μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις της περασμένης Κυριακής 26 Ιανουαρίου και σε κάθε γωνιά της χώρας,  αναγκάστηκε να κάνει λόγο για "ατυχή στιγμή του Κοινοβουλίου", λησμονώντας ότι 8 μέλη από την Κυβερνητική πλειοψηφία της δήθεν εξεταστικής, αμέσως μετά από αυτήν, υπουργοποιήθηκαν. 
  • Στην σκύλευση του νεκρού μηχανοδηγού της IC 62, απο την Κυβερνητική πλειοψηφία στην δήθεν Εξεταστική Επιτροπή, όταν επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί  ως "έχων σημαντικά προβλήματα υγείας" και παρότι είχε περάσει επιτυχώς ΟΛΕΣ τις προβλεπόμενες ιατρικές εξετάσεις. 
  • Στην απόκρυψη της υποστελέχωσης του σιδηροδρομικού συστήματος, όπου η έλλειψη προσωπικού ήταν και είναι τεράστια. Το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ θα αποδείξει πολλά για το τι συνέβαινε στην Ελλάδα (και συνεχίζει να συμβαίνει). 
Οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί γνωρίζουν καλά ότι ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ τα συστήματα ασφαλείας σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας θα ήταν εν ζωή. Είναι μια αλήθεια πανθομολογούμενη η οποία οδήγησε και στην πρώτη έκδοση δικαστικής απόφασης υπέρ συγγενών θύματος του εγκλήματος των Τεμπών. 

Το γιατί  αυτά τα συστήματα  δεν λειτουργούσαν και το γιατί κάποιοι κώφευαν στις εκκλήσεις των μηχανοδηγών που έβλεπαν την δομική κατάρρευση του σιδηροδρομικού συστήματος ζώντας το ένα ατύχημα πίσω απο το άλλο ιδιαίτερα την περίοδο 2021-2023, θα το κρίνει η δικαιοσύνη. 
Και θα το κρίνει με αποδείξεις   και όχι με όρους επικοινωνίας, ούτε με γηπεδικούς όρους που θέλουν να επιβάλουν  ορισμένοι αφελείς και κομματικά πορωμένοι υπάνθρωποι.

Και δικαιοσύνη πρέπει να αποδοθεί τόσο για να μην ξαναζήσουμε ποτέ νέα Τέμπη όσο  και για να ανακτήσει η Ελληνική Κοινωνία την εμπιστοσύνη της στον σιδηρόδρομο. 

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου