Στόχος του: η «καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και [η] βελτίωση της συνδεσιμότητας μεταξύ των βασικών σταθμών του δικτύου, καθώς και [η] ενίσχυση της αξιοπιστίας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων». Ωστόσο, ..o αιφνιδιαστικός «ανασχεδιασμός» δεν έλαβε καν υπόψη τις ανάγκες των επιβατών στη γραμμή Κιάτο–Πειραιάς, εξαλείφοντας πλήρως ένα κρίσιμο πρωινό δρομολόγιο (πρώτο δρομολόγιο από Κιάτο: 4.39, δεύτερο: 6:28, ανύπαρκτο: το απαραίτητο ενδιάμεσο) και αφήνοντας εκτεθειμένους εκατοντάδες επιβάτες, με σημαντικές επαγγελματικές και προσωπικές συνέπειες.
Καθώς αυτή τη στιγμή επείγει η ενημέρωση, θα επανέλθουμε σύντομα, και πιο συγκεκριμένα, σχετικά με το σοβαρότατο αυτό θέμα."
Επιπλέον ένα ακόμα ζήτημα αφορά τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1301 με προορισμό τον Περαιά θα πρέπει να αποβιβάζονται στον σταθμό Ρέντη και να περιμένουν τον επόμενο συρμό για να μεταβούν στον Πειραιά.
Όσοι εργάζονται στον Προαστιακό αναφέρουν πως τα πρώτα πρωινά δρομολόγια ήταν πάντα γεμάτα (και ιδιαίτερα τα 3 πρώτα) και πως ο ανασχεδιασμός δεν έλαβε υπόψην το γεγονός αυτό.
Αντίδραση είχαμε και απο τον Βουλευτή Κορινθίας Γιώργο Ψυχογιό που σε σχόλιο του αναφέρει "Οι άνθρωποι που πρέπει να βρίσκονται στη δουλειά τους στην Αθήνα στις 8 και χρησιμοποιούν χρόνια συγκεκριμένο δρομολόγιο του Προαστιακού, πώς ακριβώς θα εξυπηρετηθούν τώρα;"
Το στέκι της έλξης παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα επανέλθει για το θέμα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου