Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

H κόντρα Κυρανάκη – Hellenic Train και η ρήτρα παράδοσης τρένων το 2027

 Η καθυστέρηση στη νέα σύμβαση «Δημοσίων Υπηρεσιών» μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Hellenic Train συνδέεται, όπως πληροφορείται η στήλη, με την πίεση που ασκεί ο αναπληρωτής επί των Μεταφορών (και ορθώς πράττει) Κυρανάκης στους Ιταλούς, ώστε να δεσμευτούν πως
μέσα στο 2027 θα μπορούν να φέρουν νέους συρμούς στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. 

Η συμφωνία για νέους συρμούς είχε γίνει κατά τη συνάντηση του προέδρου Μητσοτάκη με την Ιταλίδα ομόλογό του, Τζόρτζια Μελόνι, πριν από κάμποσους (όχι πολλούς) μήνες.

 Η Hellenic Train επικαλείται την έλλειψη ετοιμοπαράδοτων συρμών, αλλά το υπουργείο, όπως πληροφορούμαι, πιέζει ακόμα και τώρα ώστε να βρεθεί λύση. 

Στην εταιρεία παρουσίασαν, μάλιστα, και στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η παράδοση νέων συρμών απαιτεί τέσσερα και πέντε χρόνια με βάση τον φόρτο εργασίας των μονάδων παραγωγής. 

Η κυβέρνηση εξακολουθεί, πάντως, όπως σας έγραψα και παραπάνω, να πιέζει και γι’ αυτό δεν έχουμε ακόμα έτοιμη τη νέα σύμβαση «Δημοσίων Υπηρεσιών», που θα αντικαταστήσει την προηγούμενη, που ψηφίστηκε από τη Βουλή επί της υπουργίας Καραμανλή του νεότερου και έχει ήδη μετατραπεί σε κουρελόχαρτο, όχι μόνο λόγω της τραγωδίας των Τεμπών.

www.powergame.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου