Έτσι με μια ακόμα -χυδαία- ανακοίνωση των εκπροσώπων τους, που πλέον βρίσκονται σε εμφανές αδιέξοδο, προσπάθησαν να πούν..... ότι φταίει το Σωματείο για την μη λειτουργία της γραμμής της Φλώρινας.
Γράφοντας ότι η γραμμή έκλεισε "επί Προεδρίας Γενιδούνια" επιχείρησαν να προσφέρουν κάλυψη σε αυτούς που πραγματικά έκλεισαν την γραμμή μετά τα Τέμπη και μέχρι σήμερα -3 ολόκληρα χρόνια μετά- αυτή δεν έχει ανοίξει.
Η γραμμή έκλεισε μετά τα Τέμπη, με απόφαση της ΡΑΣ λόγω των σοβαρών προβλημάτων στις επικοινωνίες μετά την Έδεσσα και αυτή είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Προβλήματα στις επικοινωνίες και έλλειψη σταθμαρχών, καθώς ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι την περίοδο των Τεμπών η γραμμή λειτουργούσε απο το Πλατύ εως την Φλώρινα χωρίς την παρουσία κανενός σταθμάρχη, όταν το 2020 υπήρχαν σταθμάρχες σε Έδεσσα, Αμύνταιο και Φλώρινα.
Τι έγινε 3 χρόνια τώρα ;
Επειδή λοιπόν 3 χρόνια μετά και με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας και του ΟΣΕ δεν έχει ανοίξει πάλι η Φλώρινα , στην ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών επιχείρησαν να αποπροσανατολίσουν τους σιδηροδρομικούς εμπαίζοντας και προπηλακίζοντας λεκτικά - ξανά και με χυδαίο τρόπο- τους συναδέλφους που αγωνιούσαν για την κατάσταση των γεφυρών στην περιοχή και είχαν δημοσιεύσει μάλιστα και φωτογραφικό υλικό γύρω απο αυτήν μετά τα Τέμπη.
Η Συμμαχία (ΔΑΚΕ) φαίνεται να λησμονά ότι μεταξύ αυτών που αγωνιούσαν για την κατάσταση της υποδομής στην περιοχή είναι και στέλεχος που σήμερα κατέχει θέση ευθύνης στην Βόρεια Ελλάδα. Αν θεωρούν και αυτόν τον συνάδελφο "καλόπαιδο" που τον έστειλαν να τσεκάρει τα γιοφύρια, οφείλουν να το πούν δημόσια. Γιατί οι μηχανοδηγοί ξέρουν καλά σε ποιους αναφέρεται η ανακοίνωση.
ΩΣΤΟΣΟ επειδή εμείς στο στέκι έχουμε το αρχείο με τις ανακοινώσεις της ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών, θυμηθήκαμε τι έγραφαν μετά την συνάντηση του Σωματείου των Μηχανοδηγών με τον Δήμαρχο Φλώρινας τον Ιούνιο.
Απαξιώνοντας την τότε προσπάθεια του Σωματείου και την συνάντηση με τον Δήμαρχο Φλώρινας τον Ιούνιο, έγραφαν επί λέξη " Εμείς γνωρίζουμε ότι η γραμμή της Φλώρινας είναι έτοιμη να ανοίξει, καθώς έχουν ήδη βγεί και τα εκπαιδευτικά δρομολόγια και τα γκρουπ επαναπιστοποίησης των μηχανοδηγών και ότι το μόνο που έχει απομείνει είναι η τελική έγκριση της ΡΑΣ, κάποιοι ξαφνικά κάνουν ενέργειες για να έρθουν σε λίγο διάστημα και να πούν ότι αυτοί κατάφεραν το ακατόρθωτο".
Έκτοτε έχουν περάσει 6 μήνες και ακόμα δεν έχει ανοίξει η γραμμή, ενώ καμία εκπαίδευση δεν έχει γίνει. Τι ακριβώς γνώριζαν λοιπόν.
Η ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών με αυτά που έγραψε τότε συνειδητά υπονόμευσε την προσπάθεια του Προεδρείου του Σωματείου των Μηχανοδηγών να ανακινήσει το θέμα της επαναλειτουργίας της Φλώρινας.
Και εκ νέου σήμερα συκοφαντεί κάθε προσπάθεια για την επαναλειτουργία γραμμών στην περιφέρεια καθώς επιχείρησε να απαξιώσει και την παρουσία του Σωματείου μας στην Ξάνθη.
Γιατί η αλήθεια είναι ότι ΜΟΝΟ συκοφαντώντας και υπονομεύοντας επιβιώνουν οι συνδικαλιστές της.
Αν νομίζουν ότι έτσι προσφέρουν υπηρεσία στον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς εμείς δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε!
Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου