Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Τις επόμενες εβδομάδες τίθεται σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για το «νέο ΟΣΕ»

 Τις επόμενες εβδομάδες τίθεται σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για το «νέο ΟΣΕ», σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα.

Για τον σιδηρόδρομο, ο υπουργός ανέφερε τα ακόλουθα:


-Το τελευταίο ένα έτος έχει διασφαλιστεί, για πρώτη φορά τα τελευταία 15 χρόνια, σημαντική χρηματοδότηση για τον ελληνικό σιδηρόδρομο από την Ευρώπη, από το πρόγραμμα Συνδέοντας την Ευρώπη, το CEF 2.

Αφορά έργα τόσο στον κύριο σιδηροδρομικό άξονα, εξαιτίας και των καταστροφών του «Daniel» όσο και την αναβάθμιση των υποδομών και των συστημάτων στη Βόρεια και τη Νότια Ελλάδα, αλλά και τον Κεντρικό άξονα.

Για παράδειγμα, για πρώτη φορά εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για σηματοδότηση από τα Λιόσια μέχρι το Κιάτο.

Θα επιδιώξει το υπουργείο, τον Ιανουάριο του 2025, στη νέα πρόταση που θα υποβληθεί στην Ευρώπη, να προστεθούν πόροι, όπως οι συνδέσεις με λιμάνια και ΒΙΠΕ.

-Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα βγει στη δημοσιότητα, σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για έναν ενιαίο σιδηροδρομικό φορέα στην Ελλάδα.

Τον νέο ΟΣΕ, που από κάτω θα είναι η ΕΡΓΟΣΕ και το τμήμα της ΓΑΙΟΣΕ που αφορά το τροχαίο υλικό.

-Έχει αυξηθεί η χρηματοδότηση στον ΟΣΕ από τα 45 στα 75 εκατ. ευρώ, έτσι ώστε να γίνουν ακόμα περισσότερες παρεμβάσεις σε – επί χρόνια – ισόπεδες αφύλακτες διαβάσεις την Ελλάδα, όπως και για τη βλάστηση και άλλα προβληματικά στοιχεία του ελληνικού σιδηροδρόμου.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου