Ξέχασε λοιπόν να πεί ότι το 2005 ο ΟΣΕ είχε 10.000 εργαζόμενους ΕΝΩ στο μηχανοστάσιο Αλεξανδρούπολης εργάζονταν 40 -και πλέον- μηχανοδηγοί και εκατοντάδες εργαζόμενοι στην συντήρηση της υποδομής όπως και σταθμάρχες, κλειδούχοι, προσωπικό κίνησης.
Σήμερα στον Έβρο και εξαιτίας των πολιτικών διάλυσης του σιδηροδρόμου δεν εργάζονται πάνω απο 50 σιδηροδρομικοί ΕΝΩ στον ΟΣΕ συνολικά εργάζονται 1000 εργαζόμενοι, οι 598 εξ αυτών με μπλοκάκι, δηλαδή 9.000 λιγότεροι απο όσους εργάζονταν το 2005!
Αυτήν την λεπτομέρεια που αποκαλύπτει τα πάντα ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ σήμερα στον συνταξιούχο που εμφανίζεται ως τιμητής στα τρένα και μάλιστα σε ένα Νομό που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά και εξαιτίας της πολιτικής που στήριξε φανατικά μηχανοδηγοί (και όχι μόνο).
Απο όσα μαθαίνουμε, έχουν αρχίσει στους διαδρόμους τα αρνητικά σχόλια για την παρουσία του συνταξιούχου (απο εκεί μάθαμε και τις φήμες για την πτήση που χάθηκε).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου