Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025

Κάθε πέρυσι και καλύτερα. Η μάχη για ένα καλύτερο αύριο πρέπει να ξεκινήσει σήμερα.

Τα δεδομένα είναι "ξεροκέφαλα" και καταγράφουν μια σταθερή επιδείνωση όλων των δεικτών  στον σιδηρόδρομο σε σχέση με το παρελθόν. Όπως φαίνεται 

και απο το παράδειγμα του Οδοντωτού, οι επικοινωνιακές εξαγγελίες για τους "manager" που ανέστησαν δήθεν  τον σιδηρόδρομο στο παρελθόν και θα το ξαναέκαναν και τώρα,  όχι μόνο δεν επιβεβαιώθηκαν καθώς δεν άλλαξαν τίποτα αλλά η κατάσταση έχει επιδεινωθεί παντού. 

Ιδιαίτερα στην Πάτρα, όπου ο Προαστιακός σταματά στα Μποζαίτικα προς Ρίο (λόγω έργων) και στα Καμίνια εδώ και περίπου 10 μήνες (σήμερα στα Τσουκαλέικα λόγω των πυρκαγιών), η κατάσταση έχει επιδεινωθεί σημαντικά.

Στην γραμμή Κιάτο - Αίγιο, όπως σχολίαζε και συνάδελφος εχθές, η είδηση είναι πότε θα βλέπουμε τρένο να περνά καθώς η υποκατάσταση με λεωφορεία είναι μια καθημερινότητα. 

Στην Στυλίδα τα σχέδια που είχαν εκπονηθεί για την επαναλειτουργία της γραμμής, μένουν στο ράφι καιρό τώρα και παρότι Railbus υπάρχουν (αριθμητικά τουλάχιστο) .

Καλαμπάκα, Βόλος παραμένουν χωρίς τρένο 2 χρόνια τώρα λόγω των καταστροφών του Daniel. 2 ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει και τίποτα δεν έχει αλλάξει.

Φλώρινα   30 μήνες χωρίς τρένο καθώς μετά το έγκλημα των Τεμπών καθώς  η ΡΑΣ ανέστειλε την λειτουργία μετά την Έδεσσα λόγω έλλειψης επικοινωνιών. Και εδώ είχαμε το αστείο πραγματικά να θέλουν κάποιοι πρόθυμοι να μας πείσουν ότι έχει ξεκινήσει η εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών του ΜΘ απο τον .....Μάιο. 

Δράμα 30 μήνες επίσης χωρίς τρένο καθώς η κατάσταση της υποδομής παραμένει προβληματική.

Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη, 5 χρόνια και απο τον Φλεβάρη του 2020 χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, λόγω της κατάστασης της υποδομής. Μάλιστα η ενημέρωση μας  λέει ότι η χώρα χάνει σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες καθώς προτάσεις και σχεδιασμοί που υπήρξαν για εμπορικά τρένα (τουλάχιστο 2 ζεύγη την εβδομάδα)  εγκαταλείφθηκαν λόγω της κατάστασης της υποδομής και της ρητής άρνησης του ΟΣΕ.

Ξάνθη- Κομοτηνή χωρίς τρένο μετά το έγκλημα των Τεμπών και με τις ΑΣΙΔ πλέον να αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα. 

ΑΣΙΔ, δεκάδες παραμένουν με σημαντικά προβλήματα και η προσωρινή λύση με τους εποχούμενους φύλακες, έγινε μια μόνιμη κατάσταση. 

GSMR ακόμα δεν έχει εκδοθεί η εγκύκλιος για την λειτουργία του. ETCS δεν λειτουργεί πουθενά. 

Στον Προαστιακό Αθήνας η κατάσταση παραμένει στάσιμη στην γραμμή προς Κιάτο, χωρίς τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα, ενώ ο αγώνας των Μηχανοδηγών επιτάχυνε την επιδιόρθωση των έργων στο Αεροδρόμιο με τα κόκκινα της ντροπής. Αναμένουμε την πολυθρύλητη αλλαγή των δρομολογίων, ενώ γνωρίζουμε το σχέδιο που είχε κατατεθεί πέρυσι. 

Στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης, ο σχεδιασμός για την επέκταση του στην ΒΙΠΕ παραμένει στάσιμος, παρότι είχε κατατεθεί συγκεκριμένο πλάνο για τάχιστη λειτουργία 

Εμπορική (εμπορεύματα)  κίνηση  διαρκώς μειούμενη με φήμες για κλείσιμο σιδηροδρομικών εταιρειών. 

Επενδύσεις πουθενά στον ορίζοντα. Ούτε σε τροχαίο υλικό, ούτε σε εγκαταστάσεις. Μάταια κάποιοι περιμένουν τα τρένα υδρογόνου. 

Το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο ΟΦΕΙΛΕΙ  να αφυπνιστεί και να δώσει μεγάλη μάχη για να αντιστραφεί η διαμορφωθείσα κατάσταση που θυμίζει έντονα την περίοδο της μεγάλης απαξίωσης 2010-2015. 

Μάχη που θα δοθεί μέσα σε ένα περιβάλλον εργασίας  τοξικό, με απολύσεις και τιμωρίες στην καθημερινότητα όλων μας, με " ελέγχους "για το αν φοράμε καλά την υπηρεσιακή μας στολή και πλήρη αδιαφορία για τις συνθήκες εργασίας μας, με πρόθυμους να παρακολουθούν κάθε μέρα τα social media μας αναζητώντας αφορμή για να στήσουν νέα πειθαρχικά. 

Η ΕΛΠΙΔΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ 

 Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ! 

Οι σιδηροδρομικοί δεν μπορούν και δεν πρέπει να συνεχίζουν  να εργάζονται σε ένα περιβάλλον μειωμένων προσδοκιών όπου ο σιδηρόδρομος δεν είναι προτεραιότητα. 

Έχουμε υποχρέωση ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ να αγωνιστούμε για να  αντιστρέψουμε την κατάσταση για τον σιδηρόδρομο. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου