Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Νεύρα πολλά νεύρα απο τα λιοντάρια του πληκτρολογίου (Συμμαχία Μηχανοδηγών)

Πραγματική εμμονή έχει πιάσει τους συνδικαλιστές της Συμμαχίας Μηχανοδηγών, που δεν εμφανίστηκαν στις συνελεύσεις του Σωματείου μας για να υπερασπιστούν

τους πύρινους λόγους τους..... στα πληκτρολόγια. 

Είναι απορίας άξιο πως ενώ διασύρονται κάθε μέρα, συνεχίζουν να εκτίθενται.

Γράφουν  για φάπες, με γλώσσα πεζοδρομίου,  λες και φοβάται κανείς τον ...βαψομαλιά  θρασύδειλο του πληκτρολογίου που θυμίζει καιρό τώρα, τον Ιζνογκουντ. 

Το μόνο που μένει να μάθουμε . είναι αν  ο γραφικός του συνοδοιπόρος είναι ο  Ντιλά Λαράτ (σε κάποιες μεταφράσεις Μπλιαχ Χαχάτ!) 

Μιλούν για μισθοδοσίες, αυτοί που έχουν οδηγηθεί στα Πειθαρχικά όχι μια,  αλλά πολλές φορές (και θυμόμαστε καλά γιατί, σύντομα θα το ξαναθυμηθούνε όλοι). 

Αυτοί που  ο επικεφαλής τους έχει καταγγελθεί επώνυμα απο συνάδελφο για εκβιασμό (τι γίνεται με αυτήν την υπόθεση άραγε). 

Μιλούν για απειλές επειδή ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ έγραψε "ας προσέχουν όσοι -ακόμα- τους ακολουθούν" , την ώρα που έχουν σύνθημα το "πρόσεχε ποιος σε οδηγεί". 

Λένε ότι δεν υπολογίζει κανείς την ΠΕΠΕ, αλλά η ΠΕΠΕ συμμετέχει παντού.

Αυτοί ήταν, είναι και θα είναι απόντες ,καθώς επέλεξαν να δραπετεύσουν απο τις συνελεύσεις

Δεν τους υπολογίζει κανείς εντός της ΠΕΠΕ μετά την απόφαση τους να δραπετεύσουν απο τις συνελεύσεις, ενώ πλέον είναι άχρηστοι και για την εργοδοσία που τους στήριξε με κάθε τρόπο  και βλέπει τα τρένα να καταργούνται το ένα πίσω απο το άλλο!

Και μιλούν για αποδοχή,  οι αποτυχημένοι λακέδες που έξύβριζαν συγγενείς νεκρών στα Τέμπη και έγραφαν ότι λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023. 

Που στήριξαν απολύσεις και διώξεις. Απολύσεις που ΑΝΕΤΡΕΨΕ το Σωματείο των Μηχανοδηγών.

Τι να πεί κανείς πραγματικά..... Ντρέπεται και η ντροπή για την κατάντια τους. 

Μάλλον είναι πολλά τα νεύρα! Σαν αυτά στην εικόνα του Ιζνογκουντ! 

3 ανακοινώσεις την ημέρα, ΑΠΟΝΤΕΣ απο την συνέλευση! 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου