Πως άραγε θα χαρακτήριζε κανείς τους καφέδες υπηρεσιακών στελεχών με συνδικαλιστές της ίδιας μειοψηφίας, γιατί "δεν βγαίνει το καλοκαίρι" ;
Συνδιοίκηση θα έλεγε κάποιος.
Τις ημέρες αυτές κάποιοι δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα και δινουν δικαιώματα σε όσους μιλάνε για τις πολιτικές διώξεις για συνδικαλιστικούς λόγους.
Πλέον όλα κυκλοφορούν και μαθαίνονται και το τέλος αυτού του συστήματος εξουσίας, που κυνήγησε άξιους εργαζομένους για τις πολιτικές και συνδικαλιστικές τους επιλογές, δημιουργεί και αναπαράγεις συνεχώς διακρίσεις, είναι πιο κοντά απο ποτέ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου