Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Τρέχουν και δεν φτάνουν με τις αποζημιώσεις εκτός έδρας!

Όποιος δεν έχει μυαλό έχει ποδάρια λέγαν οι σοφοί προγονοί μας.
Αυτό ισχύει και για τους φωστήρες που σκέφτηκαν επεδίωξαν λυσαλέα και κατάφεραν τελικά  να καταργήσουν τον ΚΔΑ, εξισώνοντας μισθολογικά  τους μηχανοδηγούς με τους υπαλλήλους γραφείου(τους οποίους σεβόμαστε και τιμούμε- αλλού είναι η στοχευσή μας).
Τώρα απλά τρέχουν και δεν φτάνουν προσπαθώντας να καταλάβουν την κεραμίδα που τους βρήκε με τα εκτός έδρας !!!!! (παρεπιμπτόντως στον ΟΣΕ η εγκύκλιος ήδη εφαρμοζόταν απο ότι έχουμε μάθει ....)

Ευκαιρία η τροπολογία για την επιστροφή των μετατασόμενων !

Μεγάλη ευκαιρία για την επαναφορά των εν ενεργεία υποχρεωτικά μετατασόμενων μηχανοδηγών , αλλά και όσων εξαναγκάστηκαν σε οικειοθελή αίτηση είναι η τροπολογία που θα καταθέσει ο Υπουργός Υποδομών για την επιστροφή των συναδέλφων που εντάχθηκαν σε  καθεστώς εργασιακής εφεδρείας.
Η ΠΕΠΕ θα πρέπει να επιδιώξει να ενταχθούν σε αυτήν και οι παραπάνω συνάδελφοι μας μηχανοδηγοί η παρουσία των οποίων είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Καλύτερο επιχείρημα απο τις 4247  μέρες ανάπαυσης και τις 10267 μέρες άδειας που οφείλονταν στο προσωπικό έλξης την 31.01.2012 δεν υπάρχει!
Είμαστε σίγουροι ότι η ΠΕΠΕ θα επιδιώξει και την επανένταξη των συναδέλφων μας !
Ο κ .Βορίδης θα πρέπει για άλλη μια φορά να πράξει το αυτονόητο.
Αυτό που αρνούνταν να εξετάσουν καν οι προκατοχοί του !

Συγκρατημένη αισιοδοξία μετά την σημερινή συναντηση της ΠΟΣ- Νεότερα

Συγκρατημένη αισιοδοξία επικρατεί μετά την σημερινή συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Βορίδη.
Ο Υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι θα καταθέσει τις επόμενες μέρες τροπολογία για την επαναφορά των συναδέλφων που τέθηκαν σε καθεστώς εργασιακής εφερδρείας , τόνισε ότι δεν είναι αντίθετος για την υπογραφή ΣΣΕ (μαζί με Κ.Υ.Α.) εφόσον τηρούνται οι όροι και προυποθέσεις οικονομικού περιεχομένου που αναφέρονται στην πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 31.12.2011 ενώ για το θέμα των μηχανοργωστασίων είπε ότι δεν γνωρίζει αν η σημερινή Κυβέρνηση θα προλάβει να προσωρήσει κάτι πάνω στο συγκεκριμένο θέμα , λέγοντας πως η πίεση απο την Ευρώπη αφορά την δημιουργία ΔΕΚΟ συντήρησης του τροχαίου υλικού.(στα πρότυπα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Στο συγκεκριμένο θέμα η απάντηση της ΠΟΣ ήταν πως ο τομέας συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ  με την ποιότητα της παρεχόμενης εργασίας (η οποία είναι και η πλέον ανταγωνιστική οικονομικά) μπορεί άνετα να ανταπεξέλθει στις σημερινές συνθήκες.

Κάλεσμα Σουρμελή Ν. για την σημερινή συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Βορίδη

Γράψαμε και την Παρασκευή ότι σήμερα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Βορίδη , συνάντηση στην οποία θα πρέπει να ξεκαθαριστεί και η θέση της Κυβέρνησης γύρω απο τα φλέγοντα και ανοικτά ζητήματα στον Σιδηρόδρομο.ΣΣΕ, εργασιακή εφεδρεία(αναστολή εφεδρειών),μηχανεργοστάσια.
Δημοσιεύουμε και την επιστολή(Ανακοίνωση - κάλεσμα) που μας απέστειλε ο συνάδελφος Σουρμελής Ντ. , μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ με αφορμή την σημρινή συνάντηση.
                                                     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ      

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Αφιερωμένη σε αυτούς που θέλουν αποκρατικοποιήσεις ! Το στέκι τις στηρίζει !


Η εγκύκλιος για τις μετακινήσεις!

Την Παρασκευή δημοσιεύσαμε τις αλλαγές που επέρχονται στον τρόπο πληρωμής των μετακινήσεων  προς ενημέρωση όλων των συναδέλφων.
Δημοσιεύουμε σήμερα  και την εγκύκλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την οποία ξεκάθαρα προκύπτει ότι οι μηχανοδηγοί δικαιούνται αποζημιώσεις εκτός έδρας ενώ στην διανυκτέρευση προκύπτει και το επιπλέον ποσό των 10 Ε.
Αυτό που απομένει είναι η υλοποίηση απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ της απόφασης της , η οποία θα πρέπει να  έχει και αναδρομιική ισχύ.
Eλπίζουμε να μην αρνηθεί τα αυτονόητα η εταιρεία.
Τέλος, αυτό είναι ένα καλό μάθημα για όλους  αυτούς που στην ψήφιση του 3891 ζητούσαν επιτακτικά την κατάργηση του ΚΔΑ.Ενός κανονισμού που είχε θεσπιστεί απο το 1926.
Τότε που η λογική κυριαρχούσε και όχι η λογική του παραλόγου που θέλαν να επιβάλουν οι γραφειάδες.Ίσως γιατί αυτοί δεν ξέρουν πως είναι να κάνεις 500 χλμ την μέρα, κάθε μέρα.

Κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση....

Θερινή επίθεση σε αποζημιώσεις και εφάπαξ

To ΔΝΤ μας βοηθάει να σωθούμε .....
Νέες, επώδυνες ανατροπές τον Ιούνιο προωθεί η τρόικα με περικοπές ή και κατάργηση του εφάπαξ και των αποζημιώσεων. Την ίδια ώρα, στο τραπέζι βρίσκεται η περαιτέρω μείωση του κατώτατου μισθού, καθώς και των συντάξεων,

Τραγωδία στην Πολωνία - 15 οι νεκροί απο τη σύγκρουση τρένων

Ενα απο τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστηχήματα των τελευταίων ετών στη χώρα σημειώθηκε το βράδυ του Σαββατου.Δείτε ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ
Τουλάχιστον 15 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 60 τραυματίστηκαν το βράδυ του Σαββάτου σε μετωπική σύγκρουση δύο τρένων τα οποία βρέθηκαν στην ίδια γραμμή στο Σεσοτσίνι της νότιας Πολωνίας.

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Siemens τέλος......Η ξεφτίλα ενός σάπιου συστήματος συνεχίζεται!

Και τι έγινε αν πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο, αν εκκατομύρια ευρώ χάθηκαν και πολλαπλάσια δαπανηθηκαν σε έργα που ποτέ δεν τελείωσαν.
Το τοπίο πρέπει να ξεκαθαρίσει πριν πάμε σε εκλογές.Και πότε θα βρει καλύτερη ευκαιρία το σάπιο πολιτικό σύστημα και ότι το συνοδεύει τα τελευταία 37 χρόνια να ξεπλύνει τις βρωμιές του;
Το ελληνικό κράτος παραιτείται από αστικές απαιτήσεις, αλλά και διοικητικά πρόστιμα κατά της εταιρείας και στελεχών της και σε αυτή την παραίτηση περιλαμβάνονται και οι απαιτήσεις οργανισμών του ελληνικού Δημοσίου. Αλήθεια πόσα έχασε ο ΟΣΕ απο επαχθείς συμβάσεις θα μάθουμε ποτέ ;
 Συγγνώμη από τη Siemens, 700 νέες θέσεις εργασίας, 170 εκ. ευρώ (και 100 υποτροφίες) περιλαμβάνει η συμφωνία του ελληνικού κράτους με τη γερμανική εταιρεία, που αποκαλύπτει «Το Βήμα». Σύμφωνα με πληροφορίες η συμφωνία «έκλεισε οριστικά» την Πέμπτη το βράδυ.

Υπεγράφη το Οργανόγραμμα και ο νέος Κανονισμός;

Μας μετέφεραν ότι υπογράφτηκαν το οργανόγραμμα και ο νέος Κανονισμός Εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και στον ΟΣΕ απο τον Υπουργό Υποδομών κ. Βορίδη.Αν ισχύει κάτι τέτοιο και αν δεν έχουν γίνει οι αλλαγές που είχε προτείνει η ΠΟΣ αλλά και η ΠΕΠΕ (η οποία είχε ζητήσει συνάντηση για το θέμα με τον κ. Βορίδη ενώ και ο ίδιος είχε δεσμευτεί ότι θα ακούσει τις απόψεις του σωματείου των μηχανοδηγών) θα πρόκειται  για αρνητικότατη εξέλιξη και για  περιφερειακά μηχανοστάσια αλλά και για τους κανονισμούς που πλέον θα θυμίζουν εργασιακό μεσαίωνα.
Θα ενημερώσουμε άμεσα για οτιδήποτε νεώτερο.

Αλεξανδρούπολη - Βόλος.Μια χαμένη ευκαιρία (σιδηροδρομικής) ανάπτυξης

Μάθαμε ότι τελικά και λόγω κωλυσιεργιών των Υπηρεσιών(αναφορικά με ρυθμίσεις στην κυκλοφορία) αλλά και προβλημάτων που δημιουργήθηκαν με τα τελωνεία στον Έβρο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχασε το μεταφορικό έργο, το οποίοι ανέλαβαν οι Βουλγαρικοί Σιδηρόδρομοι.
Αυτή είναι και η τελική αφορμή για να αναδείξουμε το θέμα των χαμένων ευκαιριών για ανάπτυξη που όλοι επιζητούν αλλά κανείς δεν μπορεί να φέρει(ή δεν ξέρει πως να την δημιουργήσει).Και όταν μιλάμε για ανάπτυξη μιλάμε για μια έννοια συνδεδεμένη με το σιδηρόδρομο, που αποτελούσε το εργαλείο πάνω στο οποίο στηρίχτηκε η πρώτη βιομηχανική επανάσταση και σήμερα αποτελεί το πλέον πράσινο μέσο ανάπτυξης γύρω από το οποίο χτίζονται χιλιάδες θέσεις εργασίας.Πόλεις όπως ο Βόλος και η Αλεξανδρούπολη αποτελούν παραδείγματα χαμένων ευκαιριών ανάπτυξης.Δεν είναι τυχαίο ότι σε αυτές τις πόλεις η ανεργία είναι στο κόκκινο και ο σιδηρόδρομος εγκαταλελειμμένος....

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΝΟΜΙΜΗ η απεργία των Ηλεκτροδηγών στην ΣΤΑ.ΣΥ!

Τα ελληνικά δικαστήρια επιτέλους πέρνουν την απόφαση να γκρεμίσουν το συνονθύλευμα των αντεργατικών και αντισυνταγματικών Νόμων της παράνομα διορισμένης Κυβέρνησης Παπαδήμου(ΠΑΣΟΚ- ΝΔ) και να κόψουν τον τσαμπουκά σε Διοικήσεις που νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.
Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών ΑΠΕΡΙΨΕ την  αγωγή της Εταιρείας (ΣΤΑ.ΣΥ) κατά των σωματείων ηλεκτροδηγών.
Οι συνάδελφοι μας στείλανε πριν από λίγο την ανακοίνωση τους και την δημοσιεύουμε!
Συγχαρητήρια από εμάς και καλή δύναμη στην συνέχεια του αγώνα τους.Θυμίζουμε ότι η χτεσινή κινητοποίηση αφορούσε την Υπογραφή ΣΣΕ απο τα σωματεία των ηλεκτροδηγών.
Διαβάστε την ανακοίνωση των σωματείων.>

Την Δευτέρα κρίσιμη συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Βορίδη για την υπογραφή ΣΣΕ

Την Δευτέρα 5/3 το μεσημέρι πραγματοποιείται κρίσιμη συνάντηση της ΠΟΣ με τον Υπουργό Υποδομών κ. Βορίδη για την υπογραφή Σ.Σ.Ε. στον Όμιλο ΟΣΕ καθώς και την έκδοση ΚΥΑ που προαπαιτεί η ΣΣΕ.
Υπενθυμίζουμε ότι οι αμοιβές στον σιδηρόδρομο έχουν μειωθεί περισσότερο από 45% τη τελευταία διετία και σύμφωνα με την πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που εκδόθηκε από την Κυβέρνηση στις 31.12.2011 πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις για την εξαίρεση με ΚΥΑ (Κοινή Υπουργική Απόφαση)των σιδηροδρομικών από τα πλαφόν του μισθολογίου του Δημοσίου.
Το θέμα είναι αν η Κυβέρνηση έχει την πραγματική βούληση να πραγματοποιήσει όσα Νομοθετεί και αν τελικά πρόθεση των Κυβερνώντων είναι  η διατήρηση των συλλογικών  συμβάσεων.(γιατί με διαρροές  πολλά  κυβερνητικά στελέχη τελευταία παρακινούν για την υπογραφή κλαδικών συμβάσεων).
Την Δευτέρα οι σιδηροδρομικοί θα μάθουν τις προθέσεις της Κυβέρνησης.

Το στέκι αποκαλύπτει και αλλάζει την λογική πληρωμής των διανυκτερεύσεων και των μετακινήσεων των μηχανοδηγών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε  απο το  μέλος του ΔΣ της ΠΕΠΕ  Γενιδούνια Κώστα 
    Αλλάζει όλη η λογική για την αποζημίωση των μηχανοδηγών , τόσο για τις εκτός έδρας μετακινήσεις (διανυκτερεύσεις )όσο και για τις ημερήσιες αποζημιώσεις λόγω μετακινήσεων του προσωπικού έλξης (αλλά και όλων των εργαζόμενων σε ΝΠΙΔ).
    Σύμφωνα με την αρ. ΕΓΔΕΚΟ 966/20.05.2011 εγκύκλιο και την με αρ. 36580/002/06.05.2011/ΓΛΚ εγκύκλιο αλλά και τις διατάξεις του άρθρου 45 του Ν.3943/2011 (ΦΕΚ66α) ορίζεται ότι η αποζημίωση των μετακινουμένων Υπαλλήλων του Δημοσίου με εντολή Υπηρεσίας, εφαρμόζονται ΚΑΙ για τους Υπαλλήλους ΝΠΙΔ (άρα και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
    Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αλλάζει όλο το πλαίσιο των μετακινήσεων εντός και εκτός έδρας , ενώ σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να αποζημιώνονται για τις μετακινήσεις με βάση τις ΝΕΕΣ κανονιστικές διατάξεις.
    Αναλυτικότερα >

    Αμοιβή εκτός έδρας- διανυκτέρευσης

    Είναι γνωστό ότι οι μηχανοδηγοί κάνουμε πολλές διανυκτερεύσεις , ιδιαίτερα όσοι εργαζόμαστε στο ΜΑΙ.Είναι επίσης γνωστό ότι ο ΚΩΕΑΠ έχει καταργηθεί.Η διανυκτέρευση πληρώνεται από την Υπηρεσία μόλις 29 Ευρώ ενώ θα έπρεπε να καταβάλλεται το 80% του ημερομισθίου αν πληρωνόμαστε με βάση την εργατική νομοθεσία!
    Το θέμα της αποζημίωσης εκτός έδρας τέθηκε και στην τελευταία συνάντηση με τον ΔΙΚΑΜ απο τον συνάδελφο Γενιδούνια που μας το έστειλε.
    Η Εργατική Νομοθεσία (από εκεί πλέον καθορίζονται μετά την τελευταία ΣΣΕ οι αποζημιώσεις ) λέει ότι <<Ο εργοδότης που απασχολεί προσωρινά έναν εργαζόμενο εκτός έδρας, δηλαδή σε άλλο τόπο, οφείλει, εκτός των οδοιπορικών εξόδων και πρόσθετη αποζημίωση, δηλαδή ένα επιπλέον ημερομίσθιο ή το 1/25 του μισθού για κάθε διανυκτέρευση.
    Αν ο εργοδότης παρέχει τροφή και στέγη οφείλει το 1/4 της παραπάνω αποζημίωσης εάν όμως παρέχεται μόνο τροφή καταβάλλεται το 1/2 της αποζημίωσης και αν παρέχεται μόνο κατοικία τα 4/5 της αποζημίωσης. Αυτονόητο είναι ότι και ως προς αυτό υπερισχύουν τυχόν ευνοϊκότερες ρυθμίσεις.Τα ως άνω ορίζονται στην υπ' αριθ. 21091/2090/3.8.1946 κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Οικονομικών.
    Αν στο διάστημα που ο εργαζόμενος βρίσκεται εκτός έδρας συμπέσουν Κυριακή ή εξαιρετέα αργία

    Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

    Δήλωση Προέδρου ΔΑΚΕ κ Γεν. Γραμματέα Γ.Σ.Ε.Ε. Ν. Κιουτσούκη

    Εκφράζοντας την συντριπτική πλειοψηφία των μελών της ΔΑΚΕ Ι.Τ.-αν όχι όλους- αισθάνομαι την ηθική υποχρέωση και την ανάγκη να πω ΕΥΓΕ και να ευχαριστήσω από καρδιάς τους βουλευτές, που παρ’ όλες τις πιέσεις παρέμειναν προσηλωμένοι στις θέσεις τους και καταψήφισαν ή δεν ψήφισαν τον εφαρμοστικό νόμο ΔΙΑΛΥΣΗΣ της κοινωνίας.

    Nέο εξώδικο της ΠΕΠΕ για τις Η/Α Siemens

    Νέα εξωδική διαμαρτυρία της ΠΕΠΕ για τις Η/Α Siemens.
    H ΠΕΠΕ επανέρχεται στο θέμα μετά το εξώδικο της 12ης Δεκεμβρίου 2011 (http://mixanodigoiose.blogspot.com/2011/12/siemens_13.html) ζητώντας ορισμό ανεξάρτητης αρχής για τη διερεύνηση του ζητήματος ενώ στηλιτεύει την απόφαση των Υπευθύνων  να υιοθετήσουν την μη αποτελεσματική, οικονομικά βλαπτική και εμβαλωματική λύση του περιορισμού της ταχύτητας των αμαξοστοιχιών.
    Διαβάστε το εξώδικο της ΠΕΠΕ >

    Εξώδικο ΠΕΠΕ για εσωτερικές μετατάξεις

    Η ενέργεια αυτή γίνεται έπειτα από την ενημέρωση που υπήρχε προς την ΠΕΠΕ  την προηγούμενη εβδομάδα ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να προχωρήσει σε εσωτερικές μετατάξεις μηχανοδηγών.
    Η ΠΕΠΕ  με το εξώδικο ζητά να μάθει αν ισχύει αυτή η πληροφόρηση , αν η διαδικασία θα γίνει  με διαφανείς διαδικασίες (προκήρυξη θέσεων ) και καλεί την Διοίκηση να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου πρώτιστα να επανέλθουν οι μετατασσόμενοι (υποχρεωτικά ή εξαναγκασμένοι  εθελοντικά)  και μόνο τότε και αν αυτοί δεν επαρκούν να προκηρυχτούν νέες θέσεις μηχανοδηγών.
    Διαβάστε όλο το εξώδικο >

    Ανακοίνωση ΠΟΣ για ετήσιες κάρτες ΟΑΣΑ

    Δημοσιεύουμε την ανακοίνωση της ΠΟΣ για την έκδοση των ετήσιων καρτών ΟΑΣΑ για το έτος 2012.

    Θετική η γνωμοδότηση από τις Νομικές Υπηρεσίες

    Θετική σύμφωνα με πληροφορίες είναι η γνωμοδότηση από τις Νομικές Υπηρεσίες του ΟΣΕ για την