Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Κάλεσμα Σουρμελή Ν. για την σημερινή συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Βορίδη

Γράψαμε και την Παρασκευή ότι σήμερα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Βορίδη , συνάντηση στην οποία θα πρέπει να ξεκαθαριστεί και η θέση της Κυβέρνησης γύρω απο τα φλέγοντα και ανοικτά ζητήματα στον Σιδηρόδρομο.ΣΣΕ, εργασιακή εφεδρεία(αναστολή εφεδρειών),μηχανεργοστάσια.
Δημοσιεύουμε και την επιστολή(Ανακοίνωση - κάλεσμα) που μας απέστειλε ο συνάδελφος Σουρμελής Ντ. , μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ με αφορμή την σημρινή συνάντηση.
                                                     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ      
              


ΑΘΗΝΑ 2/3/2012

«……Ο ορισμός του διαδρόμου 22 (Αθήνα – Δρέσδη) και η αναβάθμιση του διαδρόμου 10 (Αθήνα – Μόναχο μέσω Σερβίας Κροατίας), αλλάζει το χάρτη των εμπορικών δρόμων της Ευρώπης. Η Ελλάδα βασίμως προσδοκάται να αναβαθμιστεί από ασήμαντο σιδηροδρομικό νησί σε τερματικό σταθμό των δύο από τους σημαντικότερους εμπορικούς Ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς διαδρόμους, αφού από τα λιμάνια της η σιδηροδρομική μεταφορά των εμπορευμάτων στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη είναι ο οικονομικότερος και συντομότερος δρόμος.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκτά μεγάλη στρατηγική σημασία και αξία γιατί μετά την αδειοδότησή της θα διαθέτει δυνατότητα δρομολόγησης συρμών σε όλο το Ευρωπαϊκό δίκτυο.
Η ύπαρξη Φορταμαξών διαθέσιμων για συντήρηση και επισκευή προσδίδει εθνική, οικονομική και τεχνική σημασία στα Εργοστάσια και τα Μηχανοστάσια του ΟΣΕ, αφού οι Φορτάμαξες θα συντηρούνται με το λιγότερο κόστος εφόσον είναι χωρίς φορτίο.
Η σιδηροδρομική υποδομή της χώρας καθίσταται επενδυτικό φιλέτο, και κάθε προσπάθεια εκποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της δραστηριότητας συντήρησης τροχαίου υλικού, (χωρίς να υπάρχει καμία μελέτη βιωσιμότητας των υπό ίδρυση νέων σχετικών εταιρικών σχημάτων, ούτε επιτυχημένο προηγούμενο παρόμοιων εφαρμογών σε άλλο σιδηροδρομικό δίκτυο), πρέπει να αναβληθεί και να ξανασυζητηθεί ενδεχόμενα όταν θα σταθεροποιηθεί ο εμπορευματικός μεταφορικός χάρτης της Ευρώπης, και θα έχει προσδιοριστεί από έγκυρες μελέτες η αξία των ελληνικών λιμανιών, των σιδηροδρομικών και των οδικών δικτύων. Θα πρέπει λοιπόν, άμεσα, να ανατεθούν μελέτες αξιολόγησης της προσδοκόμενης κατάστασης, που θα προκρίνουν την καλύτερη αξιοποίηση της σιδηροδρομικής εταιρίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της περιουσίας του ΟΣΕ. Οι μελέτες θα πρέπει να εκπονηθούν λόγω της σημασίας τους από Ελληνικά Τεχνικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με συνεργασία του επιστημονικού προσωπικού των Υπουργείων και του ΟΣΕ….»
Τα ανωτέρω κατατέθηκαν - μεταξύ άλλων απόψεων – στη συνάντηση της 9/2/2012 που είχε το Προεδρείο της Π.Ο.Σ. συνοδευόμενο από εκπροσώπους των Εργοστασίων με το Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Σ.Ε.
Εκκρεμεί η συζήτηση με το ΥΜΕ για την αναγκαιότητα της συνέχισης της λειτουργίας των Μηχανεργοστασίων και την άμεση κατάθεση τροπολογίας για την αναστολή των εφεδρειών των Τεχνιτών Μηχανοστασίων – Εργοστασίων.

Μέχρι να εκδοθεί το Δελτίο Τύπου της ΠΟΣ με βάση τα ανωτέρω, σας καλούμε στη συνάντηση του προεδρείου της ΠΟΣ με τον Υπουργό Υποδομών κ. Βορίδη τη Δευτέρα 5/3/2012 στις 3μ.μ. με θέματα:

1.- Εφεδρείες
2.- Μηχανεργοστάσια
3.- Μισθολογικές διαφορές

Ντίνος Σουρμελής
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου