Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

10 τόνους σίδερα σήκωσαν από το σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμάτας....

Δέκα τόνους σίδερα σιδηροδρομικό υλικό από την αποθήκη του ΟΣΕ, στο σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμάτας, στο κέντρο της πόλης, έκλεψαν άγνωστοι τις προηγούμενες μέρες. Εκτιμάται ότι ο πιο αδύνατος και ευέλικτος από τους κλέφτες μπήκε από την πίσω πλευρά της αποθήκης, που δε φαίνεται από το σταθμό - το πιθανότερο σκαρφαλώνοντας από φεγγίτη, τον οποίο έσπασε. Στη συνέχεια αυτός έκοψε το λουκέτο και άνοιξε κάποια από τις μεγάλες ξύλινες πόρτες της αποθήκης και όλοι μαζί φόρτωσαν το υλικό σαν ...κύριοι. Παράγοντες του ΟΣΕ εκτιμούν
ότι η κλοπή μπορεί να μην έγινε σ’ ένα βράδυ, αλλά σε 2 - 3, καθώς το υλικό που βρισκόταν συγκεντρωμένο σε σακιά και σε παλέτες ήταν πάρα πολύ. Ηταν τέτοιο το θράσος τους που υπολογίζεται ότι για τη μεταφορά του υλικού πρέπει να χρησιμοποίησαν και το κλαρκ που υπήρχε μέσα στην αποθήκη. Το υλικό είχε συγκεντρωθεί από τη σιδηροδρομική γραμμή της Μεσσηνίας και ήταν το παλιό που είχε ξηλωθεί κατά το έργο ανακαίνισης που υλοποιήθηκε.

Στο μεταξύ, προχθές το μεσημέρι, άγνωστοι χτύπησαν το γραφείο του σταθμάρχη στο κυρίως κτήριο του σταθμού, το οποίο λειτουργεί παρά την κατάργηση του τρένου. Οι κλέφτες έδρασαν από τις 3 το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα, διάστημα που δεν υπήρχε υπάλληλος, σπάζοντας την πόρτα. Εκλεψαν έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και άλλο ηλεκτρονικό υλικό, μέρα μεσημέρι, σ’ ένα από τα πιο πολυσύχναστα μέρη και λίγα μόλις μέτρα από την κεντρική πλατεία της Καλαμάτας.

1 σχόλιο:

  1. Και η λεηλασία θα συνεχιστεί όσο το δίκτυο παραμένει εκτός λειτουργίας.

    Για αυτό πληρώσαμε εσείς κι εγώ 80 εκατομύρια Ευρώ για την ανακαίνιση στις γραμμές;

    Έχει καταντήσει όταν διαβάζω είδηση για ανακαίνιση γραμμής να τρέμω:
    - Φλώρινα/Κοζάνη ανακαινίστηκαν (κλείσιμο 1.5 χρόνο τώρα)
    - Κόρινθος-Καλαμάτα-Μεσσήνη: ανακαίνιση και κλείσιμο
    - Μακεδονία-Θράκη: ανακαίνιση (πλην Νέστου), φήμες λένε ότι πάει κι αυτή για λουκέτο πέραν Στρυμώνος...

    Δε μπορεί, ιδέα μου θα είναι...

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή