Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Σιδηροδρομική Εγνατία...Ξανά

 *Απο την σημερινή Έρευνα....
Μετά από μια μικρή παύση, έρχεται ξανά στο προσκήνιο το θέμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας, λόγω κυρίως ομάδας Ράϊχενμπαχ…
Ωστόσο, οφείλουμε να πούμε πως μέχρι τώρα, έχουν πραγματοποιηθεί αμέτρητες ημερίδες για την αναγκαιότητα της σιδηροδρομικής Εγνατίας, εξετάστηκαν σε εύρος μέσα από ακριβά για τον Έλληνα φορολογούμενο συνέδρια τα οφέλη που θα προκύψουν για τις περιφέρειες της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου.

Δεν επισημάνθηκε όμως ποτέ ξεκάθαρα πώς θα χρηματοδοτηθούν όλες αυτές οι παρεμβάσεις οι οποίες σύμφωνα με στοιχεία του ΟΣΕ ανέρχονται σε 3,5 δις. Ευρώ.
Έτσι μετά από έναν μεγάλο κύκλο επικοινωνιακής επίθεσης των προηγούμενων ετών, φτάσαμε σήμερα να σταματήσουν όλες αυτές οι πολυτελείς και χωρίς αποτέλεσμα εκδηλώσεις αλλά μαζί και τα όνειρα για ένα τρένο που θα ενώνει τα λιμάνια του Βόλου και Ηγουμενίτσας.
Επίσης κανένας μέχρι τώρα δεν μας είπε ξεκάθαρα ότι πρώτιστη προτεραιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού του ΟΣΕ αποτελεί η ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη -Ειδομένη / Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π), με δημιουργία ενός σιδηροδρομικού άξονα υψηλών ταχυτήτων και αυξημένης χωρητικότητας, εξοπλισμένου με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης.
Αντίθετα, οι κάθε λογής αρμόδιοι σταματούν δρομολόγια που είναι απαραίτητα για τους Δυτικοθεσσαλούς προκειμένου να έχουν άμεση επαφή με μια άλλη Ελλάδα, την Ελλάδα της Αθήνας, η οποία και αποφασίζει για το μέλλον τους. Χωρίς φυσικά να δίνουν ένα χρονοδιάγραμμα αλλαγής αυτής της κατάστασης έστω και αν χρειαστεί οι πολίτες να κάνουν μεγάλη υπομονή.
Στο παρασκήνιο, ωστόσο θα πρέπει να πούμε πως αναζητούνται, εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένων και των ιδιωτικών πόρων, όπως ακριβώς συνέβη και στο πρόσφατο παρελθόν με τις επενδύσεις για την ανάπτυξη των οδικών αξόνων της χώρας. Και μάλλον εκεί κρύβεται όλο το μυστικό για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα. Αν βρεθούν επενδυτές θα προχωρήσει το πρότζεκτ… Διαφορετικά θα μείνουμε στις ημερίδες…


Του Απόστολου Ζώη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου