Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

«Δούρειος Ίππος» των Αυστριακών Σιδηροδρόμων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η Goldair;


Κάποια στιγμή θα γινόταν. Οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές αγορές στην ΕΕ είναι πλήρως απελευθερωμένες, οπότε και στην Ελλάδα – αργά ή γρήγορα – θα οδηγούμασταν σε ένταση του ανταγωνισμού.

Του Φώτη Φωτεινού

Η Goldair ήρθε σε συμφωνία με την (κρατική) αυστριακή εταιρεία σιδηροδρόμων Rail Cargo Logistics Austria για την απορρόφηση της θυγατρικής της στην Ελλάδα, της Express-Interfracht.

Οι δύο πλευρές κατέληξαν στη δημιουργία κοινής εταιρείας, υπό το διακριτικό τίτλο «Rail Cargo Logistics – Goldair», η οποία θα απορροφήσει τις υφιστάμενες δραστηριότητες της Express - Interfracht.

Στο νέο σχήμα, το 51% κατέχει η Goldair και το 49% η Rail Cargo Logistics Austria. H νέα εταιρεία έχει σκοπό να δραστηριοποιηθεί στην σιδηροδρομική εμπορευματική μεταφορά και να καλύψει ανάγκες μεταφοράς προϊόντων, από την Κεντρική και την Βόρεια Ευρώπη, προς την Ελλάδα και αντίστροφα.

Η νέα εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί στον τομέα της μεταφοράς εμπορευμάτων με όλους τους τύπους βαγονιών, δηλαδή με συμβατικά, container, βαγόνια για χύδην φορτία (πρώτων υλών), με βαγόνια μεταφοράς υγρών (δεξαμενές), κ.α.

Τι σημαίνει αυτό; Η Rail Cargo Logistics – Goldair αναμένεται, το επόμενο διάστημα, να «χτυπήσει» εμπορικές συμφωνίες (μεταξύ άλλων και ναυτιλιακών) εταιρειών, από τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, για τη μεταφορά προϊόντων, προς και από την κεντρική Ευρώπη.

Άμεσος ανταγωνιστής είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την οποία συνεργάζεται σήμερα η Goldair, εξαιτίας της δραστηριοποίησης της δεύτερης στους τομείς των logistics και των εμπορευματικών μεταφορών.

Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς, «Goldair και Rail Cargo Logistics Austria δεν αναμένεται να κινηθούν πολύ επιθετικά, πριν από την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου, το οποίο υπολογίζεται το 2017».

Πάντως, η εμπορική συμφωνία του ελληνικού ομίλου της Goldair (έχει καταθέσει αρχικό ενδιαφέρον για το Θριάσιο εμπορευματικό) και της Rail Cargo Logistics (μέλος των Αυστριακών Σιδηροδρόμων - ΟΒΒ), εάν μη τι άλλο, δημιουργεί πρόσθετα δεδομένα στο διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.   

«Εάν ναυαγήσει ο διαγωνισμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα είναι υποψήφιοι;», «εάν ναυαγήσει ο διαγωνισμός, μήπως τεμαχιστεί η εταιρεία σε εμπορεύματα και επιβάτες και οι Αυστριακοί συμμετάσχουν;», διερωτώνται σιδηροδρομικοί.

Οι οικονομικές επιδόσεις των δυο εταιρειών

Η θυγατρική εταιρεία της Rail Cargo Austria, η Express Interfracht σημείωσε, το 2013, κύκλο εργασιών 6,6 εκατ. ευρώ, έναντι 7,7 εκατ. το 2012, ενώ οι ζημιές προ φόρων συρρικνώθηκαν στα 0,6 εκατ., έναντι 1,3 εκατ. το 2012.

Αντίστοιχα, η θυγατρική του ομίλου της Goldair, η Goldair Cargo είχε κύκλο εργασιών 33,7 εκατ. το 2013, έναντι 34,2 εκατ. το 2012 και κέρδη προ φόρων 1,1 εκατ., έναντι 1,06 εκατ. το 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου