Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2015

Μεγάλη αίσθηση απο την ανάρτηση για την διεταιρική σύμβαση για την συντήρηση τροχαίου υλικού


Πολλά ήταν τα μηνύματα που δεχτήκαμε τις τελευταίες ώρες μετά την ανάρτηση μας για το θέμα με την διεταιρική σύμβαση για την συντήρηση του τροχαίου υλικού. Το στέκι της έλξης έχοντας συγκεκριμένη άποψη με επιχειρήματα παρακολουθείται στενά απο πολλά ενημερωτικά portal τα οποία έσπευσαν να ρωτήσουν για
λεπτομέρειες.

Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως όπως όταν γράφαμε ότι οι υπηρεσίες συντήρησης υποτιμολογούνταν με τον μαθηματικό τύπο του Νόμου 3891 (*για να ισιώσει οικονομικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ) έτσι και τώρα πιστεύουμε ότι στο τελικό κείμενο της διεταιρικής έχουν επιβληθεί όροι απο τους υποψήφιους αγοραστές της ΕΕΣΣΤΥ που θέλουν προίκα για την εταιρεία.
Το δεύτερο που τονίζουμε είναι πως είμαστε απόλυτοι όταν λέμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να υποστηρίξει σε διοικητικό επίπεδο την εφαρμογή της σύμβασης.
Και αυτό γιατί απαιτείται προσωπικό - ιδιαίτερα στην έλξη - που θα πρέπει να εκπαιδευτεί άρτια και να απασχοληθεί στην διαχείριση του τροχαίου υλικού. Δεν μιλάμε για τους μηχανοστασιάρχες κυκλοφορίας,αλλά για προσωπικό που θα πρέπει καθημερινά να ελέγχει τον στόλο, να συντάσσει αναφορές και να συνομιλεί με την ΕΕΣΣΤΥ, ενώ θα καλείται να κάνει και ετήσιο προγραμματισμό και άλλα.
Όταν απέναντι έχεις έναν ιδιώτη operator (στην περίπτωση που η ΕΕΣΣΤΥ ιδιωτικοποιηθεί) και τέτοιου είδους συμβάσεις τα πάντα πλέον κοστολογούνται με ακρίβεια λεπτού του ευρώ και ...στοιχίζουν πανάκριβα.
Απο τις ώρες λειτουργίας των μηχανών ελιγμών μέχρι τον τρόπο πέδησης των συρμών που μπορεί να επιφέρει τορνεύσεις σε πρότερους χρόνους απο αυτούς που προβλέπονται στην σύμβαση και οι οποίες θα κοστίζουν πλέον ...πανάκριβα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτήν την στιγμή είναι εντελώς ανοργάνωτη σε όλα τα επίπεδα στην εκμετάλλευση .
Απο το -για παράδειγμα- ....ανύπαρκτο μητρώο μηχανοδηγών στην ΔΙΚΑΜ (όπου παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των τελευταίων 4 μηνών, υπάρχει χάος κυριολεκτικά), μέχρι την ακραία υπο-στελέχωση της ΔΙ.ΤΡΥ που θα κληθεί να σηκώσει και το μεγαλύτερο βάρος σε τέτοιου είδους συμβάσεις. 
Τα αποτελέσματα της πολιτικής του ενός ανδρός στην ΔΙΚΑΜ (με τον γνωστό συνταξιούχο πλέον Διευθυντή που έκανε δουλειές του ποδαριού) είναι πλέον φανερά.
Και ο  προβληματισμός πλέον μεγάλος με  την πραγματικότητα να είναι αμείλικτη.
Ορισμένοι είχαν επενδύσει στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πιστεύοντας ότι αυτά τα προβλήματα θα λυθούν με άμεσες προσλήψεις απο τον ιδιώτη operator. 
Όταν διαπίστωσαν ότι αυτό δεν θα συμβεί, ήταν πλέον αργά. Το καράβι είχε αρχίσει να βουλιάζει εδώ και κάμποσους μήνες σε όλα τα επίπεδα. Το έχουμε γράψει άλλωστε πολλές φορές. Η νύφη ήταν ξεβράκωτη. 
Παρά τους καθημερινούς ύμνους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο μερίδα του ημερήσιου τύπου (για αυτά θα μιλήσουμε κάποια στιγμή αναλυτικά και ιδιαίτερα για τον ρόλο συγκεκριμένων δημοσιογράφων )τα προβλήματα ήταν γνωστά σε όλους στο εγχώριο σιδηροδρομικό γίγνεσθαι. 

Και σήμερα βλέπουμε όλοι τα μεγάλα προβλήματα.  
Την Δευτέρα το στέκι θα επανατοποθετηθεί για το θέμα της σύμβασης συντήρησης.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου