Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Κατασπατάληση δημοσίου χρήματος στον ΟΑΣΑ κατήγγειλε ο Χρ. Σπίρτζης

Κατασπατάληση δημοσίου χρήματος στον ΟΑΣΑ κατήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, καταγγέλλοντας, τόσο τον προηγούμενο διευθύνοντα σύμβουλο Γρ. Δημητριάδη, όσο και κόμματα της αντιπολίτευσης.
Όπως αναφέρεται,
σε ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου Μεταφορών, «τα πυροτεχνήματα, ο θόρυβος και οι επιθέσεις επικοινωνίας τελειώνουν όταν αρχίζουν οι αλήθειες. Το παραμύθι είναι καλό, αλλά δεν έχει «δράκους», ή μάλλον έχει. Το πάρτι και τα ψέματα τελειώνουν εδώ.
Η «επιτυχημένη» μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ, για την οποία τόσοι κόπτονται (άραγε γιατί;) και η οποία διαπραγματευόταν μονομερώς και εν αγνοία της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου με την τρόικα, μέτρα και ρυθμίσεις σε βάρος οργανισμού και πολιτών, χωρίς καμία έγκριση, «προάσπιζε» το δημόσιο συμφέρον και τη χρηστή οικονομική διοίκηση εγκρίνοντας:
-350.000 ευρώ/έτος για αμοιβές διευθυνόντων  και ειδικών συμβούλων. Προφανώς  αυτοί δεν είναι ημέτεροι, αλλά … εμπειρογνώμονες
-Πάνω από 100.000 ευρώ αμοιβές για συγκεκριμένη εταιρεία άλλων… συμβούλων επικοινωνίας. Εκεί να ψάξετε τους ημετέρους και την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι και αυτοί … εμπειρογνώμονες.
-Προφανώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τα 100.000 ευρώ από τη μία εταιρεία, δεν ήταν αρκετές, και ανέθεσαν και σε μια ακόμη εταιρεία την επικοινωνία του ομίλου, εγκρίνοντας άλλα 40.000 ευρώ.Εκεί να κοιτάξετε για ημετέρους και κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι κι αυτοί εμπειρογνώμονες.
-Άραγε πότε η «επιτυχημένη» μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ διεκδίκησε και πήρε όσα του οφείλονταν από τους φορείς του δημοσίου; Ή μήπως το «ξέχασε» και αυτό μέσα στο success story της , αφήνοντας ελλείμματα σχεδόν 100 εκατομμυρίων ευρώ;
-Η συμφωνία της «επιτυχημένης» μονοπρόσωπης διοίκησης του ΟΑΣΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι ή δεν είναι πανωπροίκι – δώρο για τον ιδιώτη, κόντρα στα συμφέροντα του δημοσίου;
Για όλα αυτά και πολλά ακόμη, που θα παρουσιαστούν στην αρμόδια επιτροπή της βουλής επικρατούσε για χρόνια σιγή. Ούτε μια ερώτηση. Όλα καλώς καμωμένα.
Αυτό  ακριβώς το μοντέλο διοίκησης, του ενός ανεξέλεγκτου εκλεκτού, που δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, θα αλλάξει, θέλουν δε θέλουν ορισμένοι.
Οι αστικές συγκοινωνίες θα λειτουργήσουν διαφανώς, δημοκρατικά και με έλεγχο, για τον πολίτη και την κοινωνία. Όπως ο νόμος προβλέπει.
Χωρίς «ημέτερους» κρυμμένους σε συμβάσεις.
Χωρίς «κεφαλοκυνηγούς» ανέργων, ή ειδικά σώματα αστυνομίας στις μεταφορές.
Χωρίς αναξιοκρατικούς διορισμούς διευθυντικών στελεχών, που δεν πέρασαν ποτέ από υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά ήταν αρεστοί των διοικήσεων, αλλά
Με κοινωνική αναφορά και ευαισθησία διατηρώντας τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων και άλλων ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Όσο και να οχυρώνονται πίσω από το διορισμό των νέων διοικήσεων στον όμιλο ΟΑΣΑ, για να κάνουν θόρυβο, το έργο της αναδιάρθρωσής του θα υλοποιηθεί.
Τα υπόλοιπα… στη Βουλή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου