Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 10 Μαΐου 2016

Ερώτηση για τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη κατέθεσε η ΝΔ.

Η Νέα Δημοκρατία κατηγορεί την Κυβέρνηση ότι μειώνεται το επενδυτικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!!Με τις υπογραφές όλων των βουλευτών η επερωτηση
Με κεντρικό ερώτημα πόσο ακόμα θα πληρώνουμε τις «αυταπάτες» της
κυβέρνησης και για τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη, ο βουλευτής Σερρών της ΝΔ και υπεύθυνος του τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του κόμματος Κώστας Καραμανλής ανέλαβε σχετική πρωτοβουλία που στηρίζει η ηγεσία της αξιωματικής αντιπολίτευσης και όλοι οι πρώην πρόεδροι της.
Ο κ. Καραμανλής συνέταξε ερώτηση για τη συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, που κατατέθηκε το μεσημέρι της Τρίτης και την οποία υπογράφει σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Μάλιστα, ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε σχετικά και τον πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκο Μητσοτάκη για την πρωτοβουλία του, η οποία και επιδοκιμάστηκε, ενώ υπέγραψαν και οι τρεις πρώην πρόεδροι, οι δυο πρώην πρωθυπουργοί, Κώστας Καραμανλής και Αντώνης Σαμαράς και ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης.
Στο κείμενο της ερώτησης που απευθύνεται στους υπουργούς, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Οικονομικών, γίνεται αναφορά στις καταστροφικές επιπτώσεις στην οικονομία, στις επιχειρήσεις και τον τομέα των μεταφορών από τη συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.

«Η συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από παράτυπους μετανάστες και πρόσφυγες για περισσότερες από 50 ημέρες, έχει προκαλέσει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία, στις επιχειρήσεις αλλά και τον τομέα των μεταφορών, τις οποίες μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας έχουν επισημάνει τόσο με δηλώσεις τους, όσο και με ερωτήσεις τους, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου» σημειώνεται στην επιστολή.

Μάλιστα, στο κείμενο αναφέρονται η επίκαιρη ερώτηση του αντιπροέδρου του κόμματος Κωστή Χατζηδάκη, η οποία συζητήθηκε στις 21 Απριλίου, «χωρίς να λάβουμε επαρκείς απαντήσεις από την υφυπουργό Μαρία Χρυσοβελώνη», μια που ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης απέφυγε να προσέλθει στην Ολομέλεια, τις ερωτήσεις της Ντόρας Μπακογιάννη (15/4), των Βασίλη Κικίλια και Σταύρου Καλαφάτη (4/5), καθώς και τη δήλωση (24/3) εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας του κ. Καραμανλή.

«Κοινή πεποίθηση όλων μας αποτελεί το γεγονός ότι το Κράτος είναι ουσιαστικά απόν, αδυνατεί να διασφαλίσει το στοιχειώδες και το αυτονόητο: την ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και την ομαλή λειτουργία των συγκοινωνιών.

Πρόκειται για μια πρωτοφανή κατάσταση, που δεν έχει προηγούμενο σε άλλη προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα» υπογραμμίζεται στην ερώτηση.

Παράλληλα επισημαίνεται ότι οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι προφανείς και πως προκαλεί αναμφίβολα εντύπωση η αδράνεια που επιδεικνύουν οι αρμόδιοι υπουργοί σε μια κραυγαλέα περίπτωση παρακώλυσης συγκοινωνιών, με άμεσες αρνητικές συνέπειες στην οικονομία, στις επιχειρήσεις αλλά και την εν γένει εικόνα της χώρας.

Ακόμη, αναφέρεται ότι ο αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής έχει τις ακόλουθες επιπτώσεις: α) επιφέρει καίριο πλήγμα στις εξαγωγικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα της Βορείου Ελλάδος, αφού αναγκάζονται να επιλέγουν άλλες διαδρομές για τη μεταφορά προϊόντων, που αυξάνουν το κόστος ενώ υποχρεώνονται να μεταφέρουν τα προϊόντα τους μέσω Βουλγαρίας, κάτι που έχει αρνητική επίπτωση στους χρόνους παράδοσης αλλά και στις σχέσεις με τους πελάτες τους. «Είναι χαρακτηριστικό ότι η διαδρομή μέσω Βουλγαρίας διαρκεί έως και δύο ημέρες παραπάνω σε σχέση με τη διαδρομή μέσω της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης, ενώ το επιπλέον κόστος υπολογίζεται στα 5-10.000 ευρώ ανά συρμό».

β) απαξιώνεται το δίκτυο μεταφορών της χώρας και ιδιαίτερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αποτέλεσμα να μειώνεται και η αξία της εταιρείας αλλά και το ενδιαφέρον επενδυτών, εν όψει της επικείμενης αποκρατικοποίησης της εταιρείας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η ζημιά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται στα 5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα από τα μέσα Απριλίου υπάρχουν εκτεταμένες ακυρώσεις φορτίων από διαμεταφορικές εταιρείες και εταιρείες logistics.

γ) υπάρχει καθυστέρηση στην μεταφορά και παράδοση πρώτων υλών σε ελληνικές επιχειρήσεις, κάτι που προκαλεί προβλήματα στην παραγωγική δραστηριότητα και στον επιχειρηματικό σχεδιασμό τους. Πρόκειται για επιχειρήσεις από όλο το φάσμα, από τη βιομηχανία έως το λιανεμπόριο, αλλά ακόμα και επιχειρήσεις στρατηγικής σημασίας, όπως η ΔΕΗ.

Δ) πολλές πολυεθνικές εταιρείες, που διακινούν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη μέσω του λιμανιού του Πειραιά και του σιδηροδρομικού δικτύου, ενδέχεται να αναστείλουν την επέκταση των δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα ή ακόμα χειρότερα να εγκαταλείψουν τη χώρα.

Θυμίζουμε ότι ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο η Hewlett Packard γνωστοποίησε ότι θα μεταφέρει τα προϊόντα της στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη μέσω του λιμένα Κόπερ της Σλοβενίας, ενώ άλλες πολυεθνικές εταιρείες όπως π.χ. η Sony, η Huawei, η Cisco, η SCA, η Atlas Tapes, η Alpha Glass κ.ά. εξετάζουν πλέον εναλλακτικές διαδρομές.

ε)είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να προκύψει οικονομική επιβάρυνση για το Ελληνικό Δημόσιο αφού κάποιες εταιρείες ενδέχεται να απαιτήσουν την καταβολή αποζημιώσεων, λόγω της ζημιάς που υφίστανται από τον συνεχιζόμενο αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.
«Με δεδομένο ότι όλες οι μέχρι τώρα προσπάθειες της κυβέρνησης για την απομάκρυνση των παράτυπων μεταναστών και των προσφύγων έχουν στεφθεί με αποτυχία, ποια είναι τα εναλλακτικά σενάρια που εξετάζονται προκειμένου να απελευθερωθεί άμεσα η σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη» ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί. Επίσης, ερωτώνται εάν έχουν προβεί σε επίσημη αποτίμηση του κόστους που προκαλείται από το συνεχιζόμενο αποκλεισμό στην εθνική οικονομία και τις επιχειρήσεις και ποιος θα επωμιστεί το κόστος αν κάποιες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη σιδηροδρομική γραμμή εγείρουν απαιτήσεις αποζημιώσεων από το δημόσιο. Ακόμη ερωτώνται εάν αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση ότι η απαξίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του δικτύου της θα επιφέρει καίριο πλήγμα στην οικονομία, δεδομένου ότι η ιδιωτικοποίησή της βρίσκεται σε κομβικό σημείο, με την αναμονή κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών μέχρι τις 31 Μαΐου;
«Από την πρώτη στιγμή επισημάναμε στην κυβέρνηση τα τεράστια προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από παράτυπους μετανάστες και πρόσφυγες. Τόσο στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, όσο και με δημόσιες παρεμβάσεις, βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας προσπαθήσαμε να κινητοποιήσουμε τους αρμόδιους Υπουργούς για να λάβουν τα απαιτούμενα μέτρα» δήλωσε ο κ. Καραμανλής που είχε την πρωτοβουλία της συλλογής των υπογραφών και συνέχισε: «Δυστυχώς, αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ότι η κυβέρνηση ζει σε έναν άλλον κόσμο. Οι αρμόδιοι είτε δεν εμφανίζονταν στη Βουλή, είτε δεν αντιλαμβάνονταν το μέγεθος του προβλήματος, είτε δεσμεύονταν ότι με κάποιο μαγικό τρόπο τα πάντα θα έχουν λυθεί «μέχρι το Πάσχα». Αυτή η κατάσταση είναι πρωτοφανής και σίγουρα δεν έχει προηγούμενο σε άλλη προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα. Επιτέλους, αυτή η κυβέρνηση πέρα από τις αυταπάτες της πρέπει να δώσει και κάποια λύση στα μεγάλα προβλήματα που η ίδια έχει δημιουργήσει».

Συντάκτης: Άρης Ραβανός
Πηγή: in.gr

1 σχόλιο:

  1. Η σκορδοκαΐλα τους είναι για τα αναμφισβήτητα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί ή για την πορεία της ιδιωτικοποίησης; Μη λακίσουν οι ...επενδυτές;
    Οι συνάδελφοι που συνδικαλίζονται με τη ΔΑΚΕ, με ότι όνομα αυτή αυτοπροσδιορίζεται, συμφωνούν και με το: "απαξιώνεται το δίκτυο μεταφορών της χώρας και ιδιαίτερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αποτέλεσμα να μειώνεται και η αξία της εταιρείας αλλά και το ενδιαφέρον επενδυτών, εν όψει της επικείμενης αποκρατικοποίησης της εταιρείας";;;
    Η καταστροφική για το σιδηρόδρομο πολιτική τους, που απαξίωσε την Πελοπόννησο με τα γελοία δρομολόγια Στυλιανίδη και έστρωσε το χαλί στους Ρέππα και Τσιόκα να δείξουν μνημονιακό έργο, καταργώντας όλα τα δρομολόγια, νομίζουν ότι έχει ξεχαστεί; Το χάλι του τροχαίου υλικού, αποτέλεσμα της πολιτικής τους, νομίζουν ότι είναι έργο της τελευταίας χρονιάς; Οι εμμονές του Διευθυντή της συγκυβέρνησης Σαμαρο-Βενιζελου, νομίζουν ότι έχουν δικαιωθεί; Τι έχουν να μας πουν για τις εξαγγελίες του ετέρου εμμονικού με το Δημόσιο, Κούλη, ότι κατάλληλα μέτρα για το Δημόσιο θα εξαλείψουν την κρίση; Τι εννοεί ο ποιητής; Κλεισίματα τύπου ΕΡΤ και απολύσεις τύπου καθαριστριών, παντού; Συμφωνούν με τις απόψεις του, περί ιδιωτικής ασφάλισης για τους εργαζόμενους; Να μιλάνε όλοι οι άλλοι κατανοητό, αλλά οι Ηρόστρατοι να κλαίνε για τις στάχτες που άφησαν; Έλεος!
    Αντίστοιχα οι συνάδελφοι που συνδικαλίζονται με την ΠΑΣΚΕ και σπάζανε καταλήψεις, έδιναν ονόματα για προγραφές και έβαζαν πλάτη στις καταργήσεις και τις μειώσεις, ανταμοιβόμενοι με Διευθυντηλίκια και Προεδρεία, στις εκλογές των σωματείων θα ψηφιστούν και πάλι από τους συναδέλφους; Να μη χάσουν τις θέσεις τους ως καλοί ποιμένες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή